Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kuka näki moottoripalon

<< < (9/12) > >>

taavi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.08.2016     kello on 11:24 ---En usko, että tää mun alusta poikkea esim. kapellilava tai lava-nosturi, umpikoppi-perälauta rakennelmista..
Etiksessä on "With Camper Pack" -optio, (ja paljon muuta).. uskoisin enempi ohjaamon takaseinän ja katon leikkaamiseen viittaavan.

Ihan yhtä raskaalla käytöllä (hevimmälläkin) käytöllä nuo työkalut ovat.

--- Lainaus päättyy ---

Voipi olla joo. Toi mun kulkine on Globecar Fortscout eli koriltaan korkea paku. Tää viimeisin päivitys oli etiksessä kuitenkin camper-maininnalla, siitä vaan aattelin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.08.2016     kello on 11:06 ---Oops ompas LTJ-tekstin seassa  :D

--- Lainaus päättyy ---

Mikä on tuo LTJ-teksti?  Rek.otteen ykkösosassa mulla on vain Ford-Hymer.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.08.2016     kello on 11:34 ---Mikä on tuo LTJ-teksti?  Rek.otteen ykkösosassa mulla on vain Ford-Hymer.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös sulla ole kohdassa "Erikoisehdot ja huomautukset"..

kaikkea höpö-höpöä kuten mulla; "Valmistusmaa: SAKSA", "Vetotapa: 4X2", "Autoverovapaus: ..", "Yhdistettyä kulutusta vastaava CO2 päästö..  ;)" . jne siellä LTJ-tekstejä.. jatkuu ihan 2. sivulle  ;)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.08.2016     kello on 11:24 ---En usko, että tää mun alusta poikkea esim. kapellilava tai lava-nosturi, umpikoppi-perälauta rakennelmista..
Etiksessä on "With Camper Pack" -optio, (ja paljon muuta).. uskoisin enempi ohjaamon takaseinän ja katon leikkaamiseen viittaavan.

Ihan yhtä raskaalla käytöllä (hevimmälläkin) käytöllä nuo työkalut ovat.

--- Lainaus päättyy ---

Perän ja laatikon välityksiä on useita erilaisia jos olen oikein ymmärtänyt. Moottorit ja softat sitten samoja. Sinulla paripyöräisessä tihein välitys. Jollain sivustolla löysin aikoinaan nuo välitykset eri alustoille, esim. bussiksi rakennetussa oli omansa ja siitä pari vaihtoehtoa, paripyörälliseen oma.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.08.2016     kello on 11:42 ---Eikös sulla ole kohdassa "Erikoisehdot ja huomautukset"..

kaikkea höpö-höpöä kuten mulla; "Valmistusmaa: SAKSA", "Vetotapa: 4X2", "Autoverovapaus: ..", "Yhdistettyä kulutusta vastaava CO2 päästö..  ;)" . jne siellä LTJ-tekstejä.. jatkuu ihan 2. sivulle  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole, enkä nyt kirjoita tabletilla,  mitä on siinä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View