Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Peruutuskameran kuvan laatu
JuhaL:
Mulla on nyt asennettuna kaksoiskamera vaunun taakse. Sama ongelma toisessa kamerassa kuin aiheen aloittajalla. Erityisesti vihreä muuttuu lähes valkoiseksi.
Toisen kameran kuvassa ei ole mitään vikaa ja molemmissa yhtä pitkät ja samanlaiset kaapelit :o
Kokeilen minäkin vielä lyhyemmällä kaapelilla, jos vaikka värit vahvistuisivat...
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: JuhaL - 30.08.2015 kello on 20:20 ---Mulla on nyt asennettuna kaksoiskamera vaunun taakse. Sama ongelma toisessa kamerassa kuin aiheen aloittajalla. Erityisesti vihreä muuttuu lähes valkoiseksi.
Toisen kameran kuvassa ei ole mitään vikaa ja molemmissa yhtä pitkät ja samanlaiset kaapelit :o
Kokeilen minäkin vielä lyhyemmällä kaapelilla, jos vaikka värit vahvistuisivat...
--- Lainaus päättyy ---
Vaihda johdot ristiin, siirtyykö vikakin silloin?
jussi57:
Ei Juutas sentään...ei worki. Kokeilin lyhyemmällä kaapelilla, mutta kuva yhtä väritön. Näytössä ei ole vikaa, koska toimii toisella kameralla..samoin vaunun kamerassa ei vikaa. koska toimii toisessa näytössä ihan mallikkaasti. Kytkennöissä sen vian täytyy piillä.
Eli käyttövirta vaunun akulta releelle napaan 30, releen maadoitus navasta 85 akulle...ohjausvirt a valon johtimesta releen napaan 86 ja navasta 87 kameralle. Kameran maajohto takavalon maahan. Poikkeuksena maajohto...kaikissa muissa johdoissa kulkee vähintään 12 -13 V:n jännite.. Kuva ositttain väritön....Njet ponimaju
t. jussi
K.E.V:
Millä kaapelilla kamera on kytketty näyttöön? Mikäli rgb piuhalla sulla on viallinen välikaapeli missä johdot ristissä.
JuhaL:
Mulla sama juttu eli heikosti värillinen kamera on yhtä heikosti värillinen myös toisella piuhalla eli ei ole piuhoissa vikaa =(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta