Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Peruutuskameran kuvan laatu
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: JuhaL - 31.08.2015 kello on 20:02 ---Mulla sama juttu eli heikosti värillinen kamera on yhtä heikosti värillinen myös toisella piuhalla eli ei ole piuhoissa vikaa =(
--- Lainaus päättyy ---
Etkö lukenut?
--- Lainaus käyttäjältä: jussi57 - 31.08.2015 kello on 19:11 --- Näytössä ei ole vikaa, koska toimii toisella kameralla..samoin vaunun kamerassa ei vikaa. koska toimii toisessa näytössä ihan mallikkaasti
--- Lainaus päättyy ---
JuhaL:
Meni toi teksti ohi... mutta oma vika ei :(
Mä olen kokeillut myös toisella näytöllä, mutta sillä ei vaikutusta.
jussi57:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 31.08.2015 kello on 19:38 ---Millä kaapelilla kamera on kytketty näyttöön? Mikäli rgb piuhalla sulla on viallinen välikaapeli missä johdot ristissä.
--- Lainaus päättyy ---
Johto on RCA... yritin vielä semmoista, että otin kamerallle virran ja maadoituksenkin suoraan akusta, mutta ei vaikutusta..kuva on entisellään.
Tämänhän ei pitäisi olla avaruustiedettä, mutta mulle tuntuu olevan...voihan vee.
mjh48:
Ongelma on nimenomaan se pitkä kaapeli ja liittimet. Vaihda se jos mahdollista kunnolliseen koaksiaalikaapeliin .
Hommaa vaikka kokeeksi antennikaapelia jonka päihin RCA liittimet.
PAL videossa joka on yleensä noissa kameroissa värisignaali on 4,43 MHz ja vaimenee siirrossa nopeammin kuin kirkkaussignaali jonka taajus on pienempi.
JuhaL:
Toinen mun kameroista ei toimi (=näyttö lähes mustavalkoinen) edes vakiokaapelilla, johon suoraan on liitetty näyttö kiinni.
Nyt väännetään kättä kiinalaisten kanssa siitä onko kamera viallinen vai ei =(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta