Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Homeinen asuntoauto
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 23.08.2015 kello on 20:00 ---Eihän tuo milleri ollut kaiketu vanhakaan, ei siinä saa vielä mikään kränätäkkään.
--- Lainaus päättyy ---
No -06 "syntynyt", joten pentuhan se vasta tosiaan on, mutta vuokrahistorialla ja niitähän usein kohdellaan kuin vierasta sikaa :-\
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.08.2015 kello on 20:24 ---No -06 "syntynyt", joten pentuhan se vasta tosiaan on, mutta vuokrahistorialla ja niitähän usein kohdellaan kuin vierasta sikaa :-\
--- Lainaus päättyy ---
Vuokravehkeet on kovilla jokalajissa, tänään olin töissä vajaa 2500h ajetulla koneella ja oli aika reesu jo. Omatyökalu on tuplaten ajettu ja kunnossa. Eipä satunnaista vuokraajaa kiinnosta, se on vähä että paskaks vaa ei oo oma
Raksaus:
Kävin tässä hiljattain vilaisemassa autoa Best Caravanilla. Siellä se vielä oli. En ole osto-aikeissa, kun ei edes olisi minun hintaluokassa, mutta vaan kiinostaa tämä case ehkän näin kuluttajan kannalta. Nyt auto oli auki kuten suurin osa muistakin asuntoautoista tuolla Best-Caravanilla. Sisältä auto vaikutti ihan siistiltä. Ei mitenkään silmiinpistävän hyväkuntoiselta mutta sellaiselta että en ainakaan nopealla pyörähdyksellä huomannut että mitään olisi autossa vikana. Ainakaan oma hajuaistinikaan ei varmasti olisi varoittanut asiasta.
En tiedä miten Best-Caravan toimii tosi-ostajan tullessa paikalle. Kuinka avoimin kortin kertovat auton historiasta ja ongelmista. Tuota vauriokohtaa ja sitä onko korjattu ja miten ei myöskään päässyt katsomaan, koska tuo takatalli oli kiinni.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 6.09.2015 kello on 22:24 ---Ainakaan oma hajuaistinikaan ei varmasti olisi varoittanut asiasta.
--- Lainaus päättyy ---
Otsonointi poistaa hajut, joten aina ei voi luottaa hajuaistiinsa.
Raksaus:
Toki näin. Ja muutoinkin voi varmaan olla miljoona syytä miksi jotain ei ihmisaisteilla huomaa ostotilanteessa. Oma ajatukseni siis oli, että jos itse olisin ollut ostoaikeissa eikä myyjä olisi mitään kertonut niin olisin varmasti helposti samassa tilantessa kuin edellinen omistaja. Toivottavasti tämä auto lopulta menee jollekin joka tietää mitä tuolle tehdä tai että se on oikein korjattu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta