Tekniikkakeskustelut > Projektit

Mätä Piccolo projekti.

<< < (6/21) > >>

reiska14:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.09.2015     kello on 14:52 ---Tuota ajattelin ehdottaa minäkin. Aloin tutkimaan eri vesieristeiden ominaisuuksia ja jätin sikseen. Jo löytyy aine joka tarttuu hyvin sekä alumiiniin, että liimaan/foamiin niin tuo toimii.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin Ardexin 2k aine vaikuttaa pomminkestävältä.

kankuu:
Kertokaapas nyt viisaammat, että mikä levy tulisi laittaa pohjimmaiseksi?
Moneen uuteen näyttää tulevan ihan lasikuitulevy pohjalle ja runkokin on ilman puuta. Itse ajattelin ensin laittaa ihan 6,5mm maatilavaneria, mutta lueskelin jostain että pitäisi päästä hengittämään pohjalevyn kautta kun päälle tulee muovimatto?!? Alkuperäisesti tuolla on joku sekavaneri tms. levy ilman mitään maalia tai myrkkyjä. Eli jos laittaa puuta niin mitä?

K.E.V:
Vesivaneria

velnum:
Ensin vaihtasin ton alusta vanerin kokonaan . Tilalle vesivaneri  18mm- 25 mm pohjapuolen vesiohehteista alustamassa käsittely ennen kiinitystä  telalla reilusti  . Sen jälkeen Haponkestävät rosteri pulteilla pulttaisin kiinni .  Sen pälle Finnfoam 25mm tai 35mm ja liimalla kiinni molemminpuolin  lopuksi 10mm koivuvaneri. Kun tehdään suomen oloihin matkailuauto lämpöeristeet aivan ehdoton pohjaan. Tiedän kun olen itse rakentanut  Lcm 566 matkailuauton uusiksi. :D

reiska14:
Kestää siellä koivu/havu vanerikin seuraavat 15 vuotta  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View