Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kytkimen työsylinteri rikki, 2,3 Ducato

<< < (2/5) > >>

SeaSharky:
Remontin suuruus riippuu siitä, miten siihen asennoituu:)).
Itse tein juuri pikku Fiattiin (Fiorino v2012)vaihdelaatikkoremon tin, kun edellinen omistaja oli ilmeisesti peruuttanut auton johonkin esteeseen niin rajusti, että pakkirattaasta oli hammas lohjennut. Minulla meni 10h kun sain lootan pöydälle, aikaan sisältyi työkalujen etsiminen ja auton pukille asettaminen jne. ja en ole aikaisemmin tällaista remonttia tehnyt.
Pelkkä kytkinremontti tuntuu nyt helpolta.
Fiiu on nyt parempi kuin uusi, kun samalla sai fiksata muitakin paikkoja, mm. vaihteensiirtomekan ismissa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 15.08.2015     kello on 17:19 ---Remontin suuruus riippuu siitä, miten siihen asennoituu:)).
Itse tein juuri pikku Fiattiin (Fiorino v2012)vaihdelaatikkoremon tin, kun edellinen omistaja oli ilmeisesti peruuttanut auton johonkin esteeseen niin rajusti, että pakkirattaasta oli hammas lohjennut. Minulla meni 10h kun sain lootan pöydälle,

--- Lainaus päättyy ---

Siinä onkin taskuun menevä loota...

SeaSharky:
Joo, pienempihän se on kuin Ducatossa, mutta toimenpiteenä hyvin samanlainen operaatio, hieman vankemmat työkalut vain vaatii:))

K.E.V:
www.aallonauto.com

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 15.08.2015     kello on 17:48 ---Joo, pienempihän se on kuin Ducatossa, mutta toimenpiteenä hyvin samanlainen operaatio, hieman vankemmat työkalut vain vaatii:))

--- Lainaus päättyy ---

No juu...  Ducaton moottorista kun purkaa irti kaiken muun, paitsi etupään kumityynyn, niin sitten sitä voi kallistaa niin paljon että laatikon saa ujutettua lokasuojan alta pois. Painoa 120kg.  Hoituu se ihan nurmikkoasentajalta kin. Tietysti, jos on niin järeät vehkeet, että voi pudottaa koko paketin alas, niin helpompaahan se on, eikä tarvi irroittaa lisää kuin se kumityyny.   8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View