Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Caravan Mover nettikaupasta?

<< < (3/3)

Rauno:
Minkämoinen olisi toimiva yksiakseliseen ja kokonaispainolta 2000 kg Hobbyyn vm2014
Mitä tarvitsee ottaa huomioon jos tuollaisen tilaa esim. saksasta, onko vaunun rungolla merkitystä vai sopiiko kaikki mooverit tuohon Hobbyyn? Onko joku merkki tiedossa mitä ei kannata hankkia?
Minulle kelpaa moover mikä veivataan renkaaseen kiinni, käyttöä on toden näköisesti vain keskieuroopan leiskoilla, mihin ei välttämättä muuten vaunua hyvin paikoilleen saa, käytän akkukonetta tassujenkin veivaukseen, niin samalla tuon mooverinkin veivaa...
Asennuksen ajattelin tehdä itse ja akku löytyy vaunusta.

Pena10:
Olen ajatellut seuraavaan vaunuun hankkia, kun vaunu on pelkkää reissaamista varten. Minua on mietityttänyt tuo miten nuo toimii talvella nastarenkaiden kanssa. Ilmeisesti ei voi käyttää talvella?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 -  6.09.2015     kello on 14:25 ---Olen ajatellut seuraavaan vaunuun hankkia, kun vaunu on pelkkää reissaamista varten. Minua on mietityttänyt tuo miten nuo toimii talvella nastarenkaiden kanssa. Ilmeisesti ei voi käyttää talvella?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä voi ja kyllä toimii. ;)

Heikki Öhmann:
Minulla on autotallissa paketti, jolla on siirrelty 1900kg vaunua talliin ja muutaiakertoja leiritäalueella. Nyt se on irti kun vaunu jo myytiin. Uutta vaunua ei nyt ole ajatuksessa, mutta tämä siis siirteli telivaunuani kahdella moottorilla ja on edelleen lyönnissä. Tarvitsija voi tullakaupoille. puh.   Thumb040-5714320

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View