Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Caravan Mover nettikaupasta?

(1/3) > >>

JuhaL:
Caravan Mover -laitteet ovat kohtuullisen hintavia kotimaasta ostettuna, vaikka asennuksen tekisi itse.
Erityisen kalliita ovat kaksiakselisiin vaunuihin, kuten omaani, tarkoitetut laitteet vaikkei ostaisikaan neljällä moottorilla varustettua versiota.
Englannista laitteita saisi edullisesti, mutteivat toimita Suomeen.

Onko kellään täällä kokemusta ko. laitteen ostamisesta netistä jostakin Euroopan mantereelta? Lähinnä kiinnostaa laatulaitteet, joissa takuu olisi voimassa myös täällä.
Vaununi on BPW:n alustalla, joten Mammut ei käy, mutta Trumat tms. kyllä.

Laittakaa linkkijä verkkokauppojojen tai jälleenmyyjien sivuille, joissa kohtuuhintaisia laitteita, kiitos.

mjo33400:
Osta laite jossa siirto pyörälle tapahtuu mekaanisesti eli ei sähköistä siirtomoottoria.

MRi:
Itse ostin Truma Mover XT:n vaunun yhteydessä joten ei ole valitettavasti aloittajan kysymykseen vastausta tai linkkejä antaa.

Oma vaunu on yksiakselinen ja tuohon se maksoi Suomessa asennettuna 2,5 k€

Olen ollut tuohon todella tyytyväinen (toiminut kuin junan vessa, yksinkertainen käyttää ja todella tehokas).

Itsellä ei kävisi mielenvieressäkään säästää siinä että rullat ei menisi sähköisesti pakoilleen, on se sen verran kätevää. Ton kanssa rullat on renkaita vasten siinä vaiheessa kun on saanut veivattua vaunun koukusta irti.

Kesän reissussa näin tupla-akselisen vaunun (Hobby 650) jossa oli mover kahdella moottorilla. Maalaisjärjellä luulisi että tuo on edullisempi ratkaisu kuin nelimoottorinen versio.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 14.08.2015     kello on 20:24 ---Itse ostin Truma Mover XT:n vaunun yhteydessä joten ei ole valitettavasti aloittajan kysymykseen vastausta tai linkkejä antaa.

Oma vaunu on yksiakselinen ja tuohon se maksoi Suomessa asennettuna 2,5 k€

Olen ollut tuohon todella tyytyväinen (toiminut kuin junan vessa, yksinkertainen käyttää ja todella tehokas).

Itsellä ei kävisi mielenvieressäkään säästää siinä että rullat ei menisi sähköisesti pakoilleen, on se sen verran kätevää. Ton kanssa rullat on renkaita vasten siinä vaiheessa kun on saanut veivattua vaunun koukusta irti.

Kesän reissussa näin tupla-akselisen vaunun (Hobby 650) jossa oli mover kahdella moottorilla. Maalaisjärjellä luulisi että tuo on edullisempi ratkaisu kuin nelimoottorinen versio.

--- Lainaus päättyy ---

Elämä opettaa.

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.08.2015     kello on 20:56 ---Elämä opettaa.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Jos haluaa hyvän ja halvan joutuu ostamaan kaks...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View