Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vakuutuskilpailutusta.

<< < (10/15) > >>

MatsOnni:
Kyllä minäkin olen nyt vaihtamassa Tapiolaan. Piti vaan tarjoukseen vielä korjata talon kokonaispinta-ala, olin muistanut sen liian pieneksi vaikka asuinpinta-ala olikin kohdillaan. Toivottavasti ei nosta hintaa.

Ootko Seppo tehnyt a-auton likenteestä poistot Trafille vai Tapiolaan? Edustaja sanoi, että heille ilmoittamalla katkee varmasti, Trafilta tiedon kulkeminen epävarmempaa. OP Vakuutukselle Trafin viesti on kulkenut moitteetta. Hinta on sama, kumpaan sitten ilmouittaakin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 24.01.2018     kello on 15:34 ---Kyllä minäkin olen nyt vaihtamassa Tapiolaan. Piti vaan tarjoukseen vielä korjata talon kokonaispinta-ala, olin muistanut sen liian pieneksi vaikka asuinpinta-ala olikin kohdillaan. Toivottavasti ei nosta hintaa.

Ootko Seppo tehnyt a-auton likenteestä poistot Trafille vai Tapiolaan? Edustaja sanoi, että heille ilmoittamalla katkee varmasti, Trafilta tiedon kulkeminen epävarmempaa. OP Vakuutukselle Trafin viesti on kulkenut moitteetta. Hinta on sama, kumpaan sitten ilmouittaakin.

--- Lainaus päättyy ---

Tapiola ei ota enää ilmoituksia vastaan. Vaununkin kolarointivakuutus pitää laittaa tauolle trafi liikenteestä poiston kautta. Vaunun kannalta turhaa ja suhteellisen kallista byrokratiaa.

Reissaaja80:
Mulla kans vakuutuksia Tapiolassa ja aina Trafin kautta tehnyt liikenteestä poistot ja käyttöönotto, ei ole ollut ongelmia koskaan.

Aina silloin tällöin muut tarjoaa vakuutuksia, mutta eivät ole vielä pärjänneet hinnan suhteen.

norlet:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.01.2018     kello on 15:28 ---Kun en muista, olenko kertonut, niin kerron sitten uudestaan. Mönkijän liikennevakuutus Ifissä n. 60€ kun muilla n. 250€. Ja Ifissä sen voi katkaista.

--- Lainaus päättyy ---
Minkä tyypin mönkijästä kyse? Kun on eroa aika paljon riippuen mönkkärin tyypistä.... lähitapiolasta meidän traktorilla  polaris(mönkijä) 46€ liikenne vuoteen...

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 24.01.2018     kello on 15:34 ---Ootko Seppo tehnyt a-auton likenteestä poistot Trafille vai Tapiolaan? Edustaja sanoi, että heille ilmoittamalla katkee varmasti, Trafilta tiedon kulkeminen epävarmempaa. OP Vakuutukselle Trafin viesti on kulkenut moitteetta. Hinta on sama, kumpaan sitten ilmouittaakin.

--- Lainaus päättyy ---

Aina Trafille ja on toiminut 100%:sesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View