Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vakuutuskilpailutusta.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.01.2018 kello on 13:46 ---Toimii täydellisesti. Ainoa, mistä minä en tykkää on, että aina palauttavat rahat. Voisivat pitää odottamassa seuraavia maksuja.
--- Lainaus päättyy ---
minusta oikein hyvä tapa. ei tarvitse seurata onko vähennetty vai ei.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.01.2018 kello on 13:46 ---Ainoa, mistä minä en tykkää on, että aina palauttavat rahat. Voisivat pitää odottamassa seuraavia maksuja.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta on myös vak.yhtiöille turhia kuluja ensin niiden palautusten muodossa ja sittemmin sen uuden laskutuksen muodossa, jokaisesta rahasiirrosta kun tuo pankkikin haluaa sen siivunsa vaikka kuinka tietokoneilla data liikkuisikin, (turhasta) papereiden postitteluista nyt sitten vielä puhumattakaan :-\
MatsOnni:
^
No paperia nyt ei sentään liiku, viestit tulee "oma arkistoon" ja ilmoitus sähköpostiin, että käy lukemassa (jos kiinnostaa).
Mutta muuten turhaa saikkausta ees taas ja taas ees.
retkeilijä:
Olen vertaillut vakuutuksia muutaman vuoden välein ja kaikki vakuutuksemme ovat aina samassa yhtiössä yksinkertaisuuden vuoksi. Valintani oli aina ollut vertailun jälkeen Tapiola. Ehkä Tapiolan edullisuuden syy on osuuskunta muotoinen yritysmuoto, ei jaeta osinkoja.
Nyt en ole enää vertaillut moneen vuoteen. Minulla m-auto seisoo vain muutaman ajanjakson vuodessa ja e-laskuja liikkuu edestakaisin. Seuraan kokonaiskuluja niistä vain vuositasolla.
Pieniä häiriöitä ja totuttelua oli silloin, kun Tapiola-pankki sulautettiin S-Pankkiin. Toinen pieni tilinumerosotku tuli minulle kun Tapiola muuttui kohdallani Tapiola Savoksi. Muuten homma hoituu hyvin.
Minulla vakuutustapahtumat ovat olleet vähäisiä. Pakastin kastui kellarissa veden noustua - korvattiin uudella. M-auton lataus rikkoutui P-Norjassa - hinaus toimi, toisen auton vakuutus muutettiin viimevuonna rouvalle - sai heti 80% alennukset, tapaturmavakuutukse t ovat myös edullisia.
ps. korjasin kirjoitusvirheitä
seppoko:
Kun en muista, olenko kertonut, niin kerron sitten uudestaan. Mönkijän liikennevakuutus Ifissä n. 60€ kun muilla n. 250€. Ja Ifissä sen voi katkaista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta