Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Uretaanieristeiden suhtautuminen veteen, miten käyttäytyvät?
K.E.V:
Itselläni ei väliä tuosta rakenteesta. Olen "harrastanut -80 luvunpuolestavälist ä. Omistanut liudan erilaisia vaunuja. Kulkenut niillä niin kesällä kuin talvella, aika pitkät matkat. Ollut -35c pakkasessa , reilun +40 helteessä eikä ole ollut ongelmaa. Poislukien se yksi painepesurilla kasteltu. No sekään ei ollut mun ongelma, vaihdoin pois.
Eli on vähän kuin laittaisi "kolome kumia päällekkäin ja jättäis n****tta". Ettei suku lisäänny.
Kai niissä jossain on ollut foameja, suurin osa styroksia. Ei ole tarttenut aukoa.
pamaus:
Suomessa on Falcon asuntoauto ollut edellä aikaansa tuossa korirakentamisessa jo 90-luvun alussa.
Ei ollut puurimoja korissa, katso allaoleva video 3 min 30 sek kohdalla. Näitä autoja taidettiin tehdä noin 30 kpl.
https://www.youtube.com/watch?v=wynZBQ0_SfY
Alan:
^^
Sinulla lienee ollut ainakin viimeiset vuodet tuoreehkoja vaunuja ja olet vaihtanut suhteellisen tiheään. Silloin ei olekaan niin tärkeää.
Tässä joutunee pitämään omaansa pitkään, kun itselle parempaa ratkaisua ei helposti löydy. Mikä oli ennustettavissa jo hankinnan yhteydessä.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.08.2015 kello on 14:17 ---Tässä joutunee pitämään omaansa pitkään, kun itselle parempaa ratkaisua ei helposti löydy.
--- Lainaus päättyy ---
Minä taas luulin että podet jo autokuumetta kun aamulla kirjoittelit näin.
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.08.2015 kello on 10:25 ---En usko sopua löytyvän, kun ovat omaan tilaan tottuneet. Pitäisi vielä olla takavetoinen ja alustankin sellainen, ettei tarvitse jatkuvasti pelätä isoa remonttia. Pituus 7 metriä maksimi, ja kantavuutta pitäisi jäädä 3500 kiloon.
--- Lainaus päättyy ---
Alan:
Lukemalla lainaukseni vielä kerran ajatuksella niistä löytää täysin linjassa olevan ajatuksen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta