Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Uretaanieristeiden suhtautuminen veteen, miten käyttäytyvät?

<< < (8/21) > >>

Alan:
Keskustelu pysyi hyvin lähellä asiaa ennen kahta edellistä viestiä (ja tätä). Yleensä se karkaa paljon enemmän, jolloin jaetaan ketjua, jos hoksataan.

Keskustella saa, ei tarvi vain yksitotisesti vastata kysymykseen.

HiTec:
Kannatan ehdottomasti tätä vapaampaa linjaa, sillä siinähän voi itsekin samalla myös oppia jotain vaikka ei tule kysymneeksikään Thumb
Toki sitten se puhdas OffTopic on asia erikseen ja siinä ylläpito mun mielestäni ihan hyvin näitä ketjuja pilkkookin 8)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 10.08.2015     kello on 09:55 ---Piti ihan tarkistaa, mun vaunussa on seinäpelti, solumuovi ja sisävaneri
tyhjiöpuristimella liimattu kasaan.

Mitä tuo solumuovi sitten on?

--- Lainaus päättyy ---

Missä kulkimessa näin asia on ilmaistu ?

Solumuovi saattaa olla yleisnimeke muovista tehdyille eristeille.

Esim Finnfoam on solumuovi samoin esim telttapatjat jne

http://www.finnfoam.fi/finnfoam-eristelevyt/koostumus-ja-rakenne/

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 10.08.2015     kello on 12:47 ---Missä kulkimessa näin asia on ilmaistu ?

Solumuovi saattaa olla yleisnimeke muovista tehdyille eristeille.

Esim Finnfoam on solumuovi samoin esim telttapatjat jne

http://www.finnfoam.fi/finnfoam-eristelevyt/koostumus-ja-rakenne/

--- Lainaus päättyy ---

Sävsjö 5.6 Euroline -97

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.08.2015     kello on 10:26 ---Ei ole puurimoja mulle kerrotun mukaan, kun aikanaan asiasta Larvannolla keskustelin.

--- Lainaus päättyy ---
Näin myös minulle Rintajoupilta kerrottiin.
Oma kulkine vm.-06 ja yksi ISO asia ostopäätöstä tehtäessa oli nimenomaan tuo seinän rakenne. Tuo seinärakenne ajoi edelle mm. uudemman korimallin Fiat alustasta. Aina pitää tehdä kompromisseja kun ei kaikkia voi asetetulla budjetilla saada. Tarkoitus oli hankkia itselle niin sopiva kulkine, että sitä voisi pitää mahdollisimman pitkään.

Ostopäätöksen tekoa helpotti tieto siitä etten 100% varmasti koskaan joudu repimään märkää styroksia/puuta tämän katiskan seinistä.  
Sitä en 100% varmuudella sitten voi tietää joutuuko märkään uretaaniin kajoamaan. Luotto ja toive on kova ettei tarvi. Todenköisyys kosteusvaurioihin on kuitenkin varmasti paljon pienempi.
Teoriaa ja lupauksia vahvisti vielä pitkä keskustelu matkakulkineiden huoltoja/korjauksia pitkään tehneen miehen kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View