Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Puoli-integroidut korimallit
kimi:
^Tuohon lisäksi jääkaapin ritilät. Kertoo keittiöstä ja myös siitä onko korkea vai työtason tai muualla alla oleva matala.
Tuo uusin keula on Fordissa minustakin todella ruma.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 3.08.2015 kello on 12:26 ---Tuo uusin keula on Fordissa minustakin todella ruma.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, minä ottaisin sen uuden Transun heti jos nyt autoa oisin katsomassa. Sehän on hienon muhkea keula ja siihen täyteen kromia niin ois niin jenkkiä että. :D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.08.2015 kello on 12:30 ---Jaa, minä ottaisin sen uuden Transun heti jos nyt autoa oisin katsomassa. Sehän on hienon muhkea keula ja siihen täyteen kromia niin ois niin jenkkiä että. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kauneus on katkojan silmissä usein .
Raksaus:
Käsitykseni mukaan tuo rippuu valmistajasta ja katselmiesi autojen iästä. Joillakin on ainakin omilla neittisivuilla noita malleja muistaakseni. Mutta ne on tietenkin uusia ja samoja numeroyhdistelmiä on käytössä kaukaa historiasta ja ne voivat olla samoja tai hivenen eri. Itse tuli katseltua pääsääntöisesti Hymereitä ja niissä ainakin tuo pohjapiirustus tulee ilmi mallinumerosta. Ja kun nuo autot tuppasivat olemaan sen verran saman ikäisiä samassa hintaluokassa niin kyllä niihin hetken päästä tuli näppituntuma. Itsellä oli tuo ulko-ovi sellainen indikaattori mitä käytin paljon nopeassa selailussa. Sellainen missä ovi oli takana hypättiin raakasti yli, koska niistä suurin osa on takakeittiömalleja. Joitakin olen nähnyt missä on ovi takana ja silti kerrossängyt takana poikittain, mutta harvinaisempi pohjaratkaisu muutenkin.
Jos huomaat jonkin yksilön joka erityisesti miellyttää niin pistä sen malli ylös johonkin jos ei muistiin tartu ja käytä sitä apuna?
Mitään kaikenkattavaa sivustoa en itsekään löytänyt edes yksittäisille valmistajille.
Alan:
Ulkonäön perusteella en kyllä alustaa valinnnut, enkä valitse jatkossakaan.
Mutta itse asiaan; jos kokee tarvitsevansa reippaasti tavaratilaa on takatallimalli, jossa poikittainen parivuode takana, hyvä valinta.
Eipä siinä montaa muuta momenttia ole. Tarviiko täys- vai puolidinetin, ison vai pienen jääkaapin, L-keittiön vai perinteisen. Jää vielä kylppärin toteutus, erillinen suihku vaiko vessa ja suihku samassa tilassa. Moni tykkää vielä erillisestä sohvasta, loput pohjaratkaisuasiat on kaappien paikkoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta