|
Sivuja: [1] Siirry alas
Sama se niille kilometreille, vuosimalli kuulemma ratkaisee.mitä se vuosimalli ratkaisee? mitä se vuosimalli ratkaisee? Vanhemmat mallit olivat vikaherkempiä, älä kysy mitä vikoja mutta näin olen kuullut/lukenut. Eli ensimmäiset mallit luokkaa 2006 tms. Sori jos tuli disinformaatiota mutta näin olen ymmärtänyt. Kaverin kokemuksia seuranneena pidän edellistä kommenttia totena. innostunut. Tyytyväinen olen nykyiseen Minulla olleessa oli sähkövikoja, naftamittari lakkasi toimimasta, etupenkin sähkösäätö lakkasi toimimasta ja ilmoitteli välillä että peräkärryn valoja pimeenä vaikkei ollut edes kärry perässä, kampiakselin asentotunnistimen vaihdoin. Lisäksi suuttimen pohja tiivisteet ja naftaputket koneen päälle vaihdettiin. Naftaa kului seka-ajossa n9-10L ja käyttömaksu oli 1050€ Ei muuta kuin kaupoille! Nyt jos ostaisin w164 koppasen niin ehdottomasti 350cdi mitä se vuosimalli ratkaisee? Kai sekin jotain ratkaisee kun valinnanvaraa on vuosilta 1998- 2015. Sitten pitäisi vielä osata päättää mieliikö dieseliä vai bensaa ja automaattilaatikoll a vai manuaalilla jne. Sprintereiden teko ameriikassa on jotenkin huvittavaa, auto tehdään euroopassa, puretaan, laivataan ja kootaan ameriikassa uudestaan. Siten vältetään pakettiautojen kovat tullit. Sivuja: [1] Siirry ylös
|