Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma'n käyttö.

(1/2) > >>

HarriOlavi:

Olen aivan "vihreä" seuraavassa asiassa:  :o

Kyseessä on Ducato vm.1991:n Truma kiertoilmalämmitin.
 Lämmitin sijaitsee vaatekaapin edessä, alhaalla.  Lämmittimen vasemmalla puolella
 on tummanruskea "laatikko." Laatikossa on punainen nappi. Kun kytkee lämmittimen
 päälle, täytyykö nappi laittaa ylä-, vai ala-asetukselle? Keskellä on ns,nolla.
 Mikä on noiden toimintojen eroavaisuus käytössä?
 Minulla ei ole ohjekirjaa tai mitään vastaavaa infoa. ::)

Lämmitimessä itsessään on pietzo (?) sytytys ja puhallusnopeuden säätö asteikko 1-7.

Tiedoista kiitollisena HarriOlavi

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: HarriOlavi - 30.07.2015     kello on 19:30 ---  Olen aivan "vihreä" seuraavassa asiassa:  :o

Kyseessä on Ducato vm.1991:n Truma kiertoilmalämmitin.
 Lämmitin sijaitsee vaatekaapin edessä, alhaalla.  Lämmittimen vasemmalla puolella
 on tummanruskea "laatikko." Laatikossa on punainen nappi. Kun kytkee lämmittimen
 päälle, täytyykö nappi laittaa ylä-, vai ala-asetukselle? Keskellä on ns,nolla.
 Mikä on noiden toimintojen eroavaisuus käytössä?
 Minulla ei ole ohjekirjaa tai mitään vastaavaa infoa. ::)

Lämmitimessä itsessään on pietzo (?) sytytys ja puhallusnopeuden säätö asteikko 1-7.

Tiedoista kiitollisena HarriOlavi

--- Lainaus päättyy ---

Omistatko puhelimen, jossa on kamera? Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. ;)

HarriOlavi:

Jep. Otan kuvan viikonlopun aikana.

Yst.terv: Harri :)

Keltanokka:
Lukeeko laatikossa mitään esim truma vent tms? Ilmeisesti tuo nappi on jostain syystä erillään puhaltimen säädöstä? Jos siinä on toisessa asennossa "A" ja toisessa samanlainen kuva kuin esim valojen himmentimessä tms, niin siitä ohjataan toimiiko puhaltimen nopeus automaattisesti (lämpötilan? mukaan) vai manuaalisesti kiekosta.
Näin epäilen minä.

james_III:
Olisko tästä apuja:
http://www.atstuonti.fi/File/K%C3%A4ytt%C3%B6ohjeet/Truma/S3002%20%28P%29%20ja%20S5002.pdf

http://www.atstuonti.fi/File/K%C3%A4ytt%C3%B6ohjeet/Truma/Puhallin%20TEB%20II%20ja%20TN.pdf

Kytkimien ulkoasu voi vähä vaihdella, riippuen iästä mutta toiminta on sama.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View