Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Takanurkan vaneri pettänyt

<< < (7/9) > >>

hartsakoski:
Toivottavasti homma tulee hoitoon Thumb.

Johnny88:
Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Johnny88 - 21.08.2015     kello on 13:36 ---Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa palvelua Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Johnny88 - 21.08.2015     kello on 13:36 ---Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se palvelu hyväksi muuttuu kun huomaavat että heidän myymästä vaunusta keskustellaan orgissa. Nyt vielä kun kerrot missä noin toimitaan niin uskaltavat muutkin käydä siellä vaunukaupoilla.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Johnny88 - 21.08.2015     kello on 13:36 ---Vaunun pohja puolenmetrin alueelta ja osa takana olevaa sivuseinää kärsiny pahat kosteusvahingot. Liike lupasi laittaa kuntoon täysin niiden kustannuksella ja pyysivät anteeksi kun olivat märän vaunun minulle myyneet. Todella hyvää ja luotettavaa palvelua!  :)

--- Lainaus päättyy ---

Katso samalla, että varsinainen syykin korjataan, kun se ei ole siellä lattiassa. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View