Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Takanurkan vaneri pettänyt
Johnny88:
Siellä liikkeessä oli korjattavana josta vaunun ostin.. Pitänee maanantaina soitella sinne, voin sit kertoa mitä siellä sanottiin.
Campvani:
Mulla on kymmenvuotisessa Hobbyssa samanlaista. Aika harmitusta välillä vetää, kun ei tiedä, mistä vesi valuu sinne alanurkkaan takana. Olen paikkaillut saumoja ja laittanut hätäteippauksia, jotta vuoto loppuisi.
Surullisinta oli paikallisen huoltoliikkeen "apu". Melkeinpä vahingoniloisena rupesivat kertoilemaan missä kaikkialla niitä vuotoja voikaan olla. On heillä kuulema vaunuja kuivateltu!. Voiko sellaiseen paikkaan vaununsa viedä? Enpä ainakaan minä taida
Silloin ja sen jälkeen olen harmitellut vaunuharrastuksen aloittamista, mitä ei "kuivin jaloin" kauaa ehtinyt tapahtua. Kuitenkin sen verran kauan, että myyjä voi pestä kätensä. Kun soittelin kesällä, niin kiirettä oli sillä hetkellä ja lupasivat soittaa takaisin, mutta sitä soittoa ei ole kuulunut.
Minusta vanhojen vaunujen kaupoista pitäisi varoitella ihmisiä enemmän. Hyvä harrastus voi saada kalliita hankaluuksia alkuunsa.
Oppirahat kai tässä on maksettava, mutta miten kalliit?
hartsakoski:
Itse ostin heinäkuussa vanhan(-86) vaunun.Ajatukseni tuonikäisten vaunujen suhteen oli ja on se,että missä kosteutta on ja minkä verran?Peruskysymys itselläni oli;mistä sitä on tullut ja miten sen saa korjattua?Kun on inhorealisti eikä odota vanhan olevan uusi,ei niin suuria pettymyksiäkään ehkä tule.Tuossa pihassa on nyt projekti itselle,aika hyvin uskon olevani perillä mitä se sisältää.Kuitenkin hinta saatiin kohdalleen.
Ilmoituksiin voi sokeasti luottaa ken haluaa...
Luulisi kuitenkin liikkeellä jonkulaisen vastuun olevan?
Muoks:Tämä ei Johnny88 ole sitten sulle mikään moite,saattaa tuossa minunkin projektissa tulla yllätyksiä joita en ole kyennyt näkemään/arvaamaan.Vaikuttaa siltä että yllättävän uusissakin vaunuissa voi olla vuotoja.
Johnny88:
Tuli soiteltua huoltoliikkeeseen, käskivät viedä vaunun heille mahdollisimman pian. Kertoivat laittavansa vaunun kuntoon koska kuivana sen minulle myivät. Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Johnny88 - 4.08.2015 kello on 19:30 ---Tuli soiteltua huoltoliikkeeseen, käskivät viedä vaunun heille mahdollisimman pian. Kertoivat laittavansa vaunun kuntoon koska kuivana sen minulle myivät. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Joku lukee .orgia ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta