rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Juhlavalot vaunuun  (Luettu 8516 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
Vs: Juhlavalot vaunuun
« Vastaus #15 : 12.03.2016 kello on 00:11 »
Nämä valot valaisi koko mäen kun viime syksynä testasin Passaun campingissa. Nyt kun kelit lämpenee niin asennan himmentimen, niin voi käyttää myös tunnelmavalona.




(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

 Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.06.2024 kello on 17:20
Vs: Juhlavalot vaunuun
« Vastaus #16 : 12.03.2016 kello on 06:13 »
Mulla tuossa lämärissä on ihan tehtaan tekemät "juhlavalot" sulakerasiassa kaksi vetokytkintä joilla saa parkit ja kylkivalot päälle. Kerran olen testannut ja todennut miten toimii ja toimihan ne.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Juhlavalot vaunuun
« Vastaus #17 : 12.03.2016 kello on 07:48 »
Juu liitin rima on vasemmalla etunurkka ikkunan alla. Maa, eli miinus on sama kaikilla. Oikealle ja vasemmalle  joutuu releen laittamaan molemmille valolle oma ja jarrulle myös, jos haluaa, kytkin jonnekin. Hätävilkuille vilkkurele ja oma kytkin jonnekin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:15
  • Autossa on pyörät
Vs: Juhlavalot vaunuun
« Vastaus #18 : 12.03.2016 kello on 08:39 »
Mulla tuossa lämärissä on ihan tehtaan tekemät "juhlavalot" sulakerasiassa kaksi vetokytkintä joilla saa parkit ja kylkivalot päälle. Kerran olen testannut ja todennut miten toimii ja toimihan ne.
Radion vieressä paneelissa on kytkin, samoin kerran kokeilin mikä nappi  ;)










  • Vieras
  • Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #19 : 12.03.2016 kello on 11:45 »
    Radion vieressä paneelissa on kytkin, samoin kerran kokeilin mikä nappi  ;)

    Siinä on valmiina. Mulla lukee jotta varoitusvalo.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:03
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #20 : 12.03.2016 kello on 16:50 »
    Tuo oli meillä ainakin 80 luvun puolenvälin Kafissa. Oli siitä ainakin kerran hyötyä kun rengasrikon takia jouduin jättämään vaunun tienposkeen kun uuden renkaan kävin hankkimassa

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:46
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #21 : 12.03.2016 kello on 22:57 »
    ^
    Juuri noin - jos joudut jättämään auton tai perävaunun tienposkeen pimeäaikaan valaisemattomalle osuudelle, parkkien pitää palaa. Oli vetoautoa tai ei..
    Varoituskolmio ei asiaa muuta. .
    Tänhän ties kaikki raskaanpuolen kuskit? ????

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #22 : 13.03.2016 kello on 11:19 »
    No mun polarissa syttyy hasardi kytkimestä vain tienpuolen ääri ja parkkivalot, ilmeisesti riittää kun tehdas asennus kuitenki on

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #23 : 13.03.2016 kello on 11:23 »
    No mun polarissa syttyy hasardi kytkimestä vain tienpuolen ääri ja parkkivalot, ilmeisesti riittää kun tehdas asennus kuitenki on
    Sama täälä...

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.06.2024 kello on 17:20
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #24 : 13.03.2016 kello on 16:56 »
    Mulla tuossa lämärissä on ihan tehtaan tekemät "juhlavalot" sulakerasiassa kaksi vetokytkintä joilla saa parkit ja kylkivalot päälle. Kerran olen testannut ja todennut miten toimii ja toimihan ne.

    Tässä mallissa saa valita kumman puolen valot sytyttää, käy vaikka englantiin

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:46
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #25 : 13.03.2016 kello on 17:12 »
    Ei muuten Suomessa riitä että ajoradan puoleiset vain palaa.. toisekseen meillä tien vas. reunaan pysäköinti on kielletty, paitsi yksisuuntaisilla kaduila.

    Aika monessa "etelän" maakoodilla varustetuissa autoissa (esim. Italiassa rakennettu Saku-auto tulee "I" -koodilla Suomeen) P-asento valokytkimestä löytyy (tai sama toiminta parkkiasennossa) - kaikki parkit palavat ellet vilkulla osoita puolta mikä ainoastaan palaa. Rekisterikilvenvalo ja äärivalot saattavat pimentyä.. vaatimus on että etu- ja takavalot palavat.

    Kumma kyllä vaunussa itsenäiset parkkivalot (vaunun akusta potku) eivät kuulu katsastusvarusteisi in..

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:10
    • Savo
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #26 : 13.03.2016 kello on 17:59 »
    Silloin tällöin välillä poltelen parkkeja, enpä arvannut että joitain ärsyttää.. 8)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:13
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #27 : 13.03.2016 kello on 18:08 »
    Ei muuten Suomessa riitä että ajoradan puoleiset vain palaa.. toisekseen meillä tien vas. reunaan pysäköinti on kielletty, paitsi yksisuuntaisilla kaduila.

    Aika monessa "etelän" maakoodilla varustetuissa autoissa (esim. Italiassa rakennettu Saku-auto tulee "I" -koodilla Suomeen) P-asento valokytkimestä löytyy (tai sama toiminta parkkiasennossa) - kaikki parkit palavat ellet vilkulla osoita puolta mikä ainoastaan palaa. Rekisterikilvenvalo ja äärivalot saattavat pimentyä.. vaatimus on että etu- ja takavalot palavat.

    Kumma kyllä vaunussa itsenäiset parkkivalot (vaunun akusta potku) eivät kuulu katsastusvarusteisi in..

    Saksan malli toimii ihan ilman parkkikytkintä - ainakin Opelissa. Jätät vaan vilkun päälle kun lähdet autosta, niin sen puolen parkit palaa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:13
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #28 : 13.03.2016 kello on 18:57 »
    Silloin tällöin välillä poltelen parkkeja, enpä arvannut että joitain ärsyttää.. 8)

    Anna ärsyttää, eihän se oo sulta pois  ;D

    Edelliseen vaunuun laitoin releet liitinriman viereen ja kytkimen parkeille mutta nykyiseen ei ollut tarkoitus laittaa. Nyt kyllä mieli muuttuu ja releet paikoillaan ennen elokuun pimeitä iltoja. Jos noin vähällä saa tiukkapipoisten illan pilattua, niin kyllä kannattaa  :laugh:

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
    Vs: Juhlavalot vaunuun
    « Vastaus #29 : 13.03.2016 kello on 19:12 »
    Ei millään pahalla mutta en tainnut puhua ärsyttämisestä mitään,sanoin että se on mielestäni hölmön näköistä.
    Mulle on ihan sama vaikka joku vetää erivärisenä vilkkuvaa ledinauhaa vaununsa ympäri niin paljon kun sulakkeet kestää.
    Se on ihan samallalailla mielestäni hölmön näköistä ja jos ne silmää häikäsee niin osaan valita paikkani kauempaa, onko se pakko joka asiasta tempaista rekkakuormallista herneitä nenään jos joku on jostain asiasta erimieltä.