rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Paras aika ostaa matkailuauto?  (Luettu 11274 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
Vs: Paras aika ostaa matkailuauto?
« Vastaus #15 : 23.07.2015 kello on 11:18 »
^ Tuosta olen eri mieltä.
6000 auton perustekniikka on helppo ja halpa korjata niin alustan kun korin suhteen. 
Esim. asuinpuolella jääkaapit oli vielä 90 luvulla manuaaliohjauksella ja 12/230/kaasu eritetty toisistaan korjausystävällisel lä tavalla ja yleensä ainakin joku toimii jos toinen oireilee. Nykyajan AES kaappi kun menee häiriötilaan tai lakkaa toimimasta vaaditaan jo paljon enemmän ymmärtämistä jos sen itse haluaa korjata.
Vesijärjestelmä käytännössä kaikissa mikrokytkimellä ja uppopumpulla. Uusi pumppu maksaa muutaman kympin ja mikrokytkin on helppo ohittaa. Lämmittimien suhteen sama asia, paljon vähemmän elektroniikka ja ei yhtä vikaherkkiä kun moni uudempi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 23.07.2015 kello on 12:38 »
Olen aikaisemminkin täällä kysellyt syy on iha se maaliskuussa ostin ensimmäisen vaunun ja siitä alkoi karavaanari ura nyt kuitenkin ku autoja vuokrannu huomannu auto on minua varten.

Eli ostit vaunun, mutta vuokrailit silti matkailuautoja? On tainnut kulua hieman rahaa vuokriin?  :o

No se on hyvä, että on oma löytynyt. Viestihistoriastaha n ne aikaisemmat kyselyt tosiaan on luettavissa.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #17 : 23.07.2015 kello on 12:44 »
Eli ostit vaunun, mutta vuokrailit silti matkailuautoja? On tainnut kulua hieman rahaa vuokriin?  :o

No se on hyvä, että on oma löytynyt. Viestihistoriastaha n ne aikaisemmat kyselyt tosiaan on luettavissa.

Tarvitseeko mennä henkilöön kun kuitenkin mielenkiintoisesta aiheesta puhutaan.
Ollaan kuitenkin keskustelupalstalla ja jos kirjoitetut viestit on asiallisia niin minusta sitten keskustellaan, osallistujista tai aloittajasta välittämättä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:10
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #18 : 23.07.2015 kello on 13:14 »
Muutamia viikkoja sitten möin as.auton ja ostin vaunun.Eiköhän se ole niin,että paras aika on aina kun se sopiva kohdalle sattuu ::).Kuitenkin pitäis malttaa rauhassa katsella tarjontaa,eli eri pohja-yms ratkaisuja.Pidä pää kylmänä,kyllä se sopiva löytyy,onnea etsintään.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #19 : 23.07.2015 kello on 13:16 »
Totta on että heti pitäisi ehtiä paikalle kun sopivan näkee. Tällä viikolla on mennyt kaksi sopivan tuntuista kohdetta nenän edestä kun vaimo on aamu vuorossa ja ei ole päästy heti paikalle.

Tuo koskee kaikkia myytäviä autoja.
Sälli on kolme viimeisintä autoa ostanut niin että, hakuagentti on ilmoittanut heti kun kriteerien mukainen tulee myyntiin. Äkkiä paikalle ja kaupat sovittava jos kohde kiinnostaa.
Itse laitoin Nettiautoon ilmoituksen myyjän puolesta viime yönä ja aamulla kun heräsin katsojia oli 68, nyt niitä on 70. Tuo on ihan tyypillistä tänä päivänä, seurataan tarkkaan omia kriteereitä täyttäviä kohteita ja ilmoitusten katsojaluvut laskee jyrkästi.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #20 : 24.07.2015 kello on 08:22 »
Sälli on kolme viimeisintä autoa ostanut niin että, hakuagentti on ilmoittanut heti kun kriteerien mukainen tulee myyntiin. Äkkiä paikalle ja kaupat sovittava jos kohde kiinnostaa.

Samaa tekniikkaa olen itsekin käyttänyt kaikkien menopelieni kohdalla ja ihan kokemuksesta, näin tulee paaaljon vähempi niitä "meni just nenän edestä" tapauksia, joista niistäkin on toki omiakin (tuolloin varsin kirpaisevilta tuntuneita) kokemuksia Thumb

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #21 : 24.07.2015 kello on 11:31 »
Samaa tekniikkaa olen itsekin käyttänyt kaikkien menopelieni kohdalla ja ihan kokemuksesta, näin tulee paaaljon vähempi niitä "meni just nenän edestä" tapauksia, joista niistäkin on toki omiakin (tuolloin varsin kirpaisevilta tuntuneita) kokemuksia Thumb

Edellisen kun sälli osti hän oli lainannut minulta auton ja oli matkalla Lahteen katsomaan liikkeestä uutta itselleen, matkalla tuli s-postiviesti autosta joka tuli Porissa myyntiin yksityisellä. Uusi suunta ja kotiin tulivat kahdella autolla, sitä edellinen löytyi Aurasta ja sekään ei montaa tuntia ollut myytävänä. Ei se kyllä aina onnistu ja esim. kerran ajettiin töitten jälkeen Pietarsaareen ostamaan yksi hiukan harvinaisempi yksilö, kotiin palattiin samalla kyydillä armoton vtutus päällä koska myyjän antamat tiedot oli kaukana todellisuudesta