Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Ajokortin korottaminen B -> BE, ajok. myönnetty ennen 2013. C:n voimassaolo?
99:
Se on muuten jännä, että valtio voi yksipuolisesti muokata vanhoja "sopimuksia".
Mitenköhän kun ajokortissani lukee että voimassa 2038 asti, onko siinä sitten virheelistä tietoa?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.07.2015 kello on 00:17 ---Se on muuten jännä, että valtio voi yksipuolisesti muokata vanhoja "sopimuksia".
Mitenköhän kun ajokortissani lukee että voimassa 2038 asti, onko siinä sitten virheelistä tietoa?
--- Lainaus päättyy ---
On, oliko se nyt Maaliskuussa 2033 kun nykyiset viimeistään on voimassa, jos muistan oikein.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.07.2015 kello on 00:18 ---On, oliko se nyt Maaliskuussa 2033 kun nykyiset viimeistään on voimassa, jos muistan oikein.
--- Lainaus päättyy ---
Pitäsiköhän pyytää valtiolta hyvitystä sopimusrikkomuksest a?
Minulla kumminkin seisoo (virallisessa) ajokortissa että on voimassa vuoteen 2038, onko se valheellista tietoa? jos on, niin miksi viranomainen on merkinnyt valheellisen tiedon viralliseen ajokorttiini?
kimi:
Omassa kortissani, se punainen paperinen, lukee että se on voimassa 2029 asti ja kuitenkin kun esitän sen missä vaan se ei kelpaa. Puolan poliisi väitti ettei tuollaista ole EUn sisällä olemassakaan, kaivoivat vielä jonkun kirjan esiin missä oli eri maitten voimassa olevat ajokortit ja näyttivät minulle.
Passi aina mukana kun tuo ei käy missään
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.07.2015 kello on 00:35 ---Omassa kortissani, se punainen paperinen, lukee että se on voimassa 2029 asti ja kuitenkin kun esitän sen missä vaan se ei kelpaa. Puolan poliisi väitti ettei tuollaista ole EUn sisällä olemassakaan, kaivoivat vielä jonkun kirjan esiin missä oli eri maitten voimassa olevat ajokortit ja näyttivät minulle.
Passi aina mukana kun tuo ei käy missään
--- Lainaus päättyy ---
Eli ajokortti menee vanhaksi, mutta ei ajo-oikeus? Eli saat kyllä ajella, mutta homma on sama kun olisit hukannut korttisi?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta