Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Karavaarin äänentoistolaitteet reissussa
sole:
Itsellä JBL Charge 2, jonka ääneen en ole oikein tyytyväinen. Matalalle menevä basso löytyy, mutta muuten ei aivan huippua. Basso ei ole oikein napakka ja keinotekoinen dynamiikan laajennus haittaa esim puheen kuuntelua. Luulisin kuitenkin että samaa tasoa kuin UE Megaboom tai Soundlink Mini. Harman-Kardon Onyx Studio voi olla kyllä tosi hyvä, sitä en ole kuunnellut.
Itse olen tykästynyt Marshall Kilburniin. Todella luonnollinen ääni ja napakka basso vaikka ei mene ihan yhtä alas kuin parhaissa muissa kannettavissa. Vastaava olisi Audio Pro Addon-T3. Suosittelen. Pitkä akunkesto ja hyvä ääni.
Aakku:
Ostin tällaisen UE Boom 2 BT kaiuttimen....
Aattelin, kun halvalla sain. Yllätyin aika positiivisesti, joskin vertailukohtaa mulla ei ole mihinkään.
Alkuperäinen suunnitelma oli katsella läppäriltä telkkua ja korjata heikko äänentoisto, mutta käytännössä tämä pieni kaiutin toimii nyt melkein minkä tahansa äänilähteen tukena.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kaiuttimet/UEBOOM2BK/ultimate-ears-boom-2-bluetooth-kaiutin-musta?scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_DSA_KAIUTTIMET&gclid=CjwKEAjwka67BRCk6a7_h_7Pui8SJABcMkWRBZEVVB33STwqa1EFILDPZJbTCl0fN4McBMcTsxADaBoCvFLw_wcB
akiville:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.06.2016 kello on 11:15 ---Ostin tällaisen UE Boom 2 BT kaiuttimen....
Aattelin, kun halvalla sain. Yllätyin aika positiivisesti, joskin vertailukohtaa mulla ei ole mihinkään.
Alkuperäinen suunnitelma oli katsella läppäriltä telkkua ja korjata heikko äänentoisto, mutta käytännössä tämä pieni kaiutin toimii nyt melkein minkä tahansa äänilähteen tukena.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kaiuttimet/UEBOOM2BK/ultimate-ears-boom-2-bluetooth-kaiutin-musta?scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_DSA_KAIUTTIMET&gclid=CjwKEAjwka67BRCk6a7_h_7Pui8SJABcMkWRBZEVVB33STwqa1EFILDPZJbTCl0fN4McBMcTsxADaBoCvFLw_wcB
--- Lainaus päättyy ---
Ostin myös kun oli 99€. On hyvä tuohon rahaan ja puhelin apsi on toimiva. Akunkesto plussaa. Erityiskehut saa kosteus- ja likasuojaus. Voi huoletta heittää rantakassiin...
-a-
Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2
trapper:
Tälläinen mulla Bose soundlink 3,tämä ainoana soittimena meillä johon striimataan radiot yms netistä,bluetooth ja 3,5mm liitäntä.Tosi puhdas ääni,basso ihan ok ei liian kova
akiville:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 23.06.2016 kello on 19:09 ---Tälläinen mulla Bose soundlink 3,tämä ainoana soittimena meillä johon striimataan radiot yms netistä,bluetooth ja 3,5mm liitäntä.Tosi puhdas ääni,basso ihan ok ei liian kova
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän on paras!
-a-
Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta