Matkailukeskustelut > SFC-alueet
Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 5.07.2015 kello on 10:26 ---Klippaan aiempaa kirjoitusta ketjusta anteeksi tästä
Tämän takia minä en alueille mene, tullu selväksi että olen liian nuori ja paskan auton omistava tai jotain muuta kun aina tuijotetaan kuin halapaa makkaraa ;D
Nyt kun on seurannu tätä touhua niin ymmärrän mistä se tulee, aiemmin olin vain kovinkin hämmentynyt että mitä salaseurahommaa tää on..
--- Lainaus päättyy ---
Muuten hyvä mutta harrastat väärin ;D Ei se mitään, niin mekin Thumb
savonhumu:
Juu meilläkään(30+) ei tuu paljoo muualla oltua kun puskissa ja lerssistä lainaten harmailla alueilla. tykätään omasta rauhasta mutta on moneenki mukavaan porukkaan tutustuttu nuilla paikoilla eli ei se puskissa viihtyminen tarkota automaattisesti sitä että olis jotenki erakko ja ei halua nähhä muita kanssakulkijoita. Se on vaan samalla tapaa yks sivuhaara tätä harrastusta siinä missä leirintäaluemajailu Thumb
sfc-tarra löytyy vaunusta mutta sekin on edellisen omistajan jäliltä ;D en tiijä pitäsköhän tuo poistaa ja laittaa tilalle karavaanari.org mallinen?
taavi:
Tässä on takana jo 30v. tätä karavaanailua, ja joskus tuli oltua sellanen nuorikin karavaanari. Mielestäni sellainen asia ei ole kyllä miksikään muuttunut että nää pienet SFC-alueet on kulkijalle aika ankeita paikkoja. Kuten tuolla ylempänä joku jo kirjoittikin, niin ne ovat pienen sakin talkootyöllä rakentamia alueita, ja silloin niihin latautuu niin paljon tunnetta näillä rakentajilla, että ne muuttuvat tavallaan kodiksi jota suojaa kotirauha.
Isot SFC-alueet ovat sitten miltei kuin kaupallisia alueita, niillä käy niin paljon porukkaa ettei satunnainen poikkeaja vaikuta kummallisuudelta.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 5.07.2015 kello on 10:26 ---Klippaan aiempaa kirjoitusta ketjusta anteeksi tästä
Tämän takia minä en alueille mene, tullu selväksi että olen liian nuori ja paskan auton omistava tai jotain muuta kun aina tuijotetaan kuin halapaa makkaraa ;D
Nyt kun on seurannu tätä touhua niin ymmärrän mistä se tulee, aiemmin olin vain kovinkin hämmentynyt että mitä salaseurahommaa tää on..
Tää ei ole alania vastaan kirjoitettu mitenkään vaan yleistä asenne-ilmapiiriä enkä edes ota tätä enää vakavasti kun viihdyn puskissa ja "harmailla" alueilla vallan mainiosti.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän, ei siinä mitään.
Ite olen päässyt sen yli, etten pohdiskele liikoja mitä muut minusta ajattelee, enkä enää pidä jokaista outoa mahdollisena vihollisena kuten teininä ehkä.
Mutta sitä ne SFC alueet on, kyläilyä hyvässä tai pahassa. Useimmiten kaikki, jotka osaa olla ihmisiksi, on tervetulleita. Eikä se kausipaikkalaisen kalustokaan usein kummoista ole. Luulen, että enempi ihmettelevät sitä 200 t euron Concordea kuin Rullamersua.
K.E.V:
Itsetunnon kasvatusta ja framille vaan ;) Ei ne syö ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta