Matkailukeskustelut > SFC-alueet

Milläs alueilla muut nuorehkot vaanarit pyörii?

<< < (5/9) > >>

Jaaha:
Eipä ole tullut käytyä tutkimassa  Tilkunpeltoa vaikka oli ilmaiset viikonloppuliput.
Onhan tästä sentää matkaa n. 30km.
Enää ei jaksa.

Alan:
Samoin kävi mulla aikanaan Lintulahden ja Hietasaaren kanssa. Ei napannut lähimatkailu.

Sitten vaihtui yhdistys, eikä enää halunnut käyttää ilmaiskuponkia.

Vaan hyvä on Hietasaaren uimaranta, kyllä kannattaa käydä lapsien kanssa. Lintulahti saattaa olla hyvä taukopaikka matkalla pohjoiseen, itelle liian lähellä.

trapper:
Noh moi ,mekin ollaan nyt sfc-pitkäjärvellä ja olis kans kiva tutustuu nuorempiin karavaanareihin,vielä huominen ollaan täällä

Lerssinen:
Klippaan aiempaa kirjoitusta ketjusta anteeksi tästä

--- Lainaus ---nuorempikin harrastaja on kaikille SFC -alueille tervetullut ja viihtyy siellä, kun asennoituu niin, että menee kylään toisten omalle ja omin käsin tekemälle alueelle.
--- Lainaus päättyy ---

Tämän takia minä en alueille mene, tullu selväksi että olen liian nuori ja paskan auton omistava tai jotain muuta kun aina tuijotetaan kuin halapaa makkaraa  ;D
Nyt kun on seurannu tätä touhua niin ymmärrän mistä se tulee, aiemmin olin vain kovinkin hämmentynyt että mitä salaseurahommaa tää on..

Tää ei ole alania vastaan kirjoitettu mitenkään vaan yleistä asenne-ilmapiiriä enkä edes ota tätä enää vakavasti kun viihdyn puskissa ja "harmailla" alueilla vallan mainiosti..  :)

Pulkkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper -  4.07.2015     kello on 23:34 ---Noh moi ,mekin ollaan nyt sfc-pitkäjärvellä ja olis kans kiva tutustuu nuorempiin karavaanareihin,vielä huominen ollaan täällä

--- Lainaus päättyy ---

Missäs päin täällä olette?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View