Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

WC:n ja suihkun käyttö

<< < (14/15) > >>

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.06.2015     kello on 09:44 ---^

Toivottavasti mistään autosta, paitsi ti-värkkääjien tekeleistä, et löydä mdf:ää ;) Asunnoissa ihan eriasia..

Se ei kuulu matkailuvehkeisiin, joissa yhtenä tärkeänä asiana on paino. Mdf: 600-800kg/m3 (12mm: ~8.4kg/m2) - eli about sama kuin lastulevyllä.
Kumpikaan ei sellaisenaan tarjoa vesitiiviyttä. Sisäpinta pitäiisi olla kiiltävää melamiinia/vinyyliä tiivistetyin saumoin.

Näissä suoraseinäisissä autoissa ei suihkutilojen seinä- tai kalustemateriaalit poikkea muista tiloista muuten kuin pintamateriaalin osalta. Kevyttä kennolevyä joutavat olemaan kun ei kantavuutta vaadita. Ohuimmissa levyissä käytetty jotainkevyttä ja  pehmeää (harva syistä, paksu viiluista) etelän lehtipuusta tehtyä vaneria..

--- Lainaus päättyy ---

Olen kyllä monessa tavannut tuota kevyttä mutta rimpulaa "kennolevyä". Ainakin kotimaisessa se oli tehty styrox-ytimellä eikä edellisessä Adriassakaan tainnut paljoa sen ihmeellisempää olla.
Olen oikein tyytyväinen että nykyisessä kalusteet ovat umpivaneria. Siis kaikki, ohuemmat että paksummat. Ne on tukevia ja niihin voi ripustaa/kiinnittää jotain, vaikka telkkarin ilman että tarvitsisi joka pomppua pelätä.

Aakku:
Palatakseni taas tuohon alkuperäiseen ajatukseen erillisestä suihkusta...

Tämmöinen La Strada tuli selatessani vastaan. Näyttäis olevan erillinen suihku. Koko kaappi on irti ulkoseinistä, mikä voisi olla hyvä juttu kosteuden eliminoimiseksi.
Kaikki muut olisi aika sopivan kompaktia mulle, mutta tavaratilasta on jouduttu tinkimään.

Mitäs mielipiteitä tämä herättäisi?

http://www.nettikaravaani.com/la-strada/regent-l/1437288

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.07.2015     kello on 16:52 ---Palatakseni taas tuohon alkuperäiseen ajatukseen erillisestä suihkusta...

Tämmöinen La Strada tuli selatessani vastaan. Näyttäis olevan erillinen suihku. Koko kaappi on irti ulkoseinistä, mikä voisi olla hyvä juttu kosteuden eliminoimiseksi.
Kaikki muut olisi aika sopivan kompaktia mulle, mutta tavaratilasta on jouduttu tinkimään.

Mitäs mielipiteitä tämä herättäisi?

http://www.nettikaravaani.com/la-strada/regent-l/1437288

--- Lainaus päättyy ---
Kovin on pieni minun käyttöön...

Aakku:
^
Niinpä.... :)

Minun käyttööni se on hieman liian suuri, mutta kun kaikkea ei saa pienempään mahtumaan.
Se tässä hulluinta on, kun pienempi tuppaa olemaan kalliimpi kuin suurempi. Liekö tuotantomäärät syynä.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  1.07.2015     kello on 17:07 --- Kovin on pieni minun käyttöön...

--- Lainaus päättyy ---

No sinun ja Aakun käyttötapa on tasan päinvastainen.

----

Vanhasta Exsisista tulee vielä kulttiauto, niin hyvissä hinnoissa tuntuvat yhä olevan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View