Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

WC:n ja suihkun käyttö

<< < (4/15) > >>

jus66si:
Ai retkeilyauto.  :-[ No tuossa on ja erillissuihkukin.  :) Eikä tuossa hinnassa ole kovin paljon sitä kermankuorintaa varmaankaan. Uutena varmaan maksanut aikas monta rahaa :-\

http://www.nettikaravaani.com/possl/roadcruiser-erillisvuoteet/1435828

Aakku:
Kyllähän niitä on, mutta pitäis saada lottovoitto ensin....

Vaikka CS Reisemobilen Rondo L
Ihan kohtuullisen kivan näköinen WC/suihku

http://www.cs-reisemobile.de/spins/rondol/index.html

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.06.2015     kello on 23:32 ---Mitenkä sitten käytännössä?

Onko niin, että koko vessa on roiskeveden vallassa suihkuttelun jälkeen? Jonkinlaisen suihkuverhon olen jossakin mallissa nähnyt välissä, mutta ei sellainenkaan kovin vakuuttavalta näyttänyt.
Mites rakenteet? Onko ne jotain hyvin vettä kestävää puujäljitelmää ja miten nopeasti lämpimän suihkun jälkeen kosteus palautuu normaaliksi.

--- Lainaus päättyy ---

Omaan autovanhukseen laitoin paljeoven ja puhalluksen ulos kattoventtiiliin.
Osta kunnollisen kokoinen auto. Minulla kotona 80 neliötä = auto 7,5m, sinulla kotona ? neliöitä = auto ? m.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.06.2015     kello on 08:41 ---Osta kunnollisen kokoinen auto. Minulla kotona 80 neliötä = auto 7,5m, sinulla kotona ? neliöitä = auto ? m.

--- Lainaus päättyy ---

Kuinkas tuo asunnon koko vaikuttaa auton kokoon ?  ;D

Ja varsinkin, auton wc/suihkun käyttö kodin neliöihin ?  ::)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.06.2015     kello on 09:00 ---Kuinkas tuo asunnon koko vaikuttaa auton kokoon ?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärsin tuon aikaisemman niin, että mitä pienempi asunto, niin sitä isompi auto.  :)

No mulla ensimmäinen intressi on kuitenkin auton pieni koko ulkomitoiltaan. Liikkuminen on ykkösasia. Ketteryys ja henkilöautomaisuus saavat oman arvonsa. Sitten tulee tietysti se toimivuus. Turhia kömpelöitä neliöitä en haluaisi kuljettaa.

Asia olisi ihan toinen, jos auto olisi ensisijaisesti oleskelua varten, eikä liikkumiseen. Tarpeita on monia ja hyvä niin.

Vielä jäi mietityttämään, jos tuollaisessa perus retkuiluautossa käy vaikkapa päivittäin suihkussa, niin kestääkö rakenteet vaurioitta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View