Muuten kyllä maastossa ja maantiellä eri kiva peli.
Muuten kyllä maastossa ja maantiellä eri kiva peli.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Muuten kyllä maastossa ja maantiellä eri kiva peli. Voimaa sais olla pikkasen jopa siinä 3,2 did koneessa ja joka mallissa heikoin kohta on sylinterikansi !!! Rankemman vedon jälkeen pitää muistaa lämmöt tasata tyhjäkäynnillä pari minuuttia, muuten tulee reilu 3 tonnin lasku niinku mulle tuli Alusta turhan pehmee jenkkilulla tyyppinen ja käyttö sekä huoltokulut pirun kalliita !! Mutta muuten ihan kiva auto ja toi sun kamux peli ihan kohtuu hintanen ! Automaatista en sano mitään mulla kaikki oli manuaali askilla. Rankemman vedon jälkeen pitää muistaa lämmöt tasata tyhjäkäynnillä pari minuuttia, muuten tulee reilu 3 tonnin lasku niinku mulle tuli Aikoinaan kaiffarin Sierra jossa oli jälkiasennus turbo, oli ajastin moottorille että virran sammuttamisen jälkeen kone kävi 2 minuuttia tyhjäkäyntiä. Ihan sen takia ettei tulisi tuommoista kallista remonttia. noh autosta en tiedä,mut tosta liikkestä parilla kaverilla tosi huonot kokemukset,eivät vastaa mistään,kaikki yrietään laittaa asiakkaan piikkiin Työkaverilla täysin päinvastaiset kokemukset. Osti auton Raision liikkeestä. Aivan uskomattoman hyvin vastasivat vielä viikkoja kaupanteon jälkeen ilmenneistä vioista. Kamuksilla on hyvä tuo palvelu että toimitavat auton nähtäväksi asiakkaan maisemiin. Työkaverilla täysin päinvastaiset kokemukset. Osti auton Raision liikkeestä. Aivan uskomattoman hyvin vastasivat vielä viikkoja kaupanteon jälkeen ilmenneistä vioista. +1. Mulla itsellä sekä perheessä muuten, on vain positiivisia kokemuksia Kamuxin toiminnasta jälkihoidossa kun ongelmia ilmeni. Ei sitä autoa silti vain nähtäväksi tuoda. Ainakaan tänne Raaheen. Korkeintaan naapuripaikkakunnal ta. Oulusta ois tänne saattais saada vain näytille. Kauppoja tehdessä tuodaan ja ostaa ei ole pakko, mikäli tuote ei vastaa puhelimessa kerrottua/sovittua. Eli kertovat kyllä auton tiedossa olevat ongelmat hyvin auliisti. Edelliset kaupat mulla Kamuxilta Lappeenrannasta ja homma pelasi. Auto tuotiin kotipihaan ja oli puoli päivää aikaa tutustua tuotteeseen. Yleensä uudehkot autot mitä olen katsonut on kyllä vastannut ilmoitusta. Itse en tuolta ole ostanut, hyvää kyllä kuullut ja palvelu toiminut ainakin Espoossa kun on vaihtareita katsonut. Auto oli katsastettu ja kaikin puolin kunnossa mutta halusivat pestä kätensä mahdollisista "takuu korjauksista" ! Otin tietoisen riskin ja tein kaupat, eikä kaduttanut Olen myös kerran tarjonnut omaa autoani tuonne myyntiin ja toisen kerran ollut mukana tarjous kierroksella. Molemmilla kerroilla kamuxilta sai asiallisen ostotarjouksen,J rintajoupilla tarjosivat alle puolet autojen käyvästä arvosta. Sivuja: [1] Siirry ylös
|