rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pussimarkiisin kuljetus  (Luettu 16955 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.09.2019 kello on 12:12
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #15 : 19.07.2015 kello on 22:55 »
Eli helpommalla varmaan pääsee, jos sen ottaa pois?
Helpommalla pääsee kun antaa olla paikoillaan...mulla on ihan taivasalla markiisi paikoillaan.

-a-

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2


*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:11
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #16 : 21.07.2015 kello on 14:03 »
Yleensä en ole pitänyt, mutta viime talvena jäi markiisi kiinni vaunuun, eikä käynyt kuinkaan. Tosin vaunu oli kylmässä katoksessa koko talven.

Monta talvea on omakin ollut paikoillaan, eikä ole miksikään mennyt. Paitsi tietysti likaantuu/ottaa väriä syyssateilla, mutta tuleepahan sitten pestyä kerran kaudessa. Saattaispa tuo likaantua tämmöisinä sateisina kesinäkin pussissa kastuessaan.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.02.2024 kello on 13:27
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #17 : 21.07.2015 kello on 14:09 »
Mulla on pussimarkiisi ja pieni talviteltta. Kun reissaan talvella, on tuo teltan purku ihan kovaa hommaa. Viimeksi piti hiustenkuivaajalla sulatella putken liitokset ja teltan ja katoksen liitokset, että lähti irti.

Nyt olen päättänyt, että rupea telttaa laittamaan muutaman kuukauden takia, vaan jätän tuon pussimarkiisin jatkuvasti. Talveksikaan en turhaa ota pois, vaikka sitä ei silloin käytä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:44
  • Kulkija
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #18 : 21.07.2015 kello on 14:42 »
If it's worth doing, it's worth overdoing :D. Eli täytyy tunnustaa että insinööri pääsi liiankin vapaaksi tässä tapauksessa, tosin eihän tuohon mennyt kuin omaa aikaa.


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Vähän tuli takaylitystä. Kajakkia kun olen kuljettanut niin olen yrittänyt laittaa niin, että ei mene kummastakaan päästä yli. Tasapainossa ei sitten ole, eli tarvii kaveria kiinnitykseen ja irrotukseen.

Jossain vaiheessa kai tarvii sen punaisen lipun heilumaan kuorman päähän, joku varmaan säädökset muistaa, että miten ne meni.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:26
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #19 : 21.07.2015 kello on 14:49 »
Muistaakseni metristä lippu. Vaan ei ole pahitteksi vaikka olisi jo aikaisemmin.

Niin ja 2m. maksimi.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #20 : 21.07.2015 kello on 16:59 »
Mä toin ouluun rovaniemeltä 360 omnistorin Mazdan kattotelineillä. Ei ongelmia, ei rikkoumia.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:51
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #21 : 21.07.2015 kello on 21:55 »
Vähän tuli takaylitystä. Kajakkia kun olen kuljettanut niin olen yrittänyt laittaa niin, että ei mene kummastakaan päästä yli. Tasapainossa ei sitten ole, eli tarvii kaveria kiinnitykseen ja irrotukseen.
Kuva aavistuksen hämää, telineen tälläsin kattotelineiden keskelle niin oli helppo kiinnittää. Teline tuli ulos kattotelineistä 110 cm kummassakin päässä joten takaylityksestä ei tarvinnut välittää koska puskurista katsottuna tuo meni yli alle puoli metriä.
Lainaus
Jossain vaiheessa kai tarvii sen punaisen lipun heilumaan kuorman päähän, joku varmaan säädökset muistaa, että miten ne meni.
Jos takaylitys on suurempi kuin metri, pitää laittaa lippu. Kuorma saa ylittää takalaidan enintään kahdella metrillä, mutta jo metrin ylitys on merkittävä punaisella tai punakeltaisella merkkilipulla.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Pussimarkiisin kuljetus
« Vastaus #22 : 22.07.2015 kello on 08:35 »
Hiukan taitaa mennä Offtopic:n puolelle, mutta voiko pussimarkiisia pitää vaunussa paikallaan talven aikana?
Mulla ollut joka talvi paikoillaan. Hyvin on säilynyt.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla