rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Verkkokauppa.com aggrikaatti.  (Luettu 16539 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« : 25.06.2015 kello on 14:24 »
Onko kokemuksia, tekeekö niillä mitään?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #1 : 25.06.2015 kello on 16:24 »
Jos se on Honda, niin tekee.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:00
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #2 : 25.06.2015 kello on 17:00 »
Jos se on Honda, niin tekee.
Taitaa vaan noita Verkkokaupan koneita saada sillä Hondan hinnalla aika monta ja toden näköisesti kestävät yhteensä kuitenkin kauemmin mitä se yks Honda, mut kukin tyylillään, jos haluaa maksaa merkistä  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #3 : 25.06.2015 kello on 17:16 »
Taitaa vaan noita Verkkokaupan koneita saada sillä Hondan hinnalla aika monta ja toden näköisesti kestävät yhteensä kuitenkin kauemmin mitä se yks Honda, mut kukin tyylillään, jos haluaa maksaa merkistä  ;D

Tarve tuonkin määrää. Jos oikeasti tarvitsee aggregaatin niin halvinta ei kannata ostaa vaikka käyttö olisi pientä. Aikoinaan olen ostanut halpoja työkaluja ja laitteita mutta kun kesken jonkun työn laitteet pettää niin maksaa mieluummin hiukan enemmän laadusta.

Kantaa en ota Verkkokaupan laitteisiin, voi nekin toimia ok

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:26
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #4 : 25.06.2015 kello on 17:27 »
Kerran tutkailin sellaista verkkokaupan ovella, josko sellaisen hankkisi äitille varavoimaksi, hinta-ulkonäkö-suhde näytti hyvältä.  Ei parempaa kokemusta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #5 : 25.06.2015 kello on 17:44 »
Tarve tuonkin määrää. Jos oikeasti tarvitsee aggregaatin niin halvinta ei kannata ostaa vaikka käyttö olisi pientä. Aikoinaan olen ostanut halpoja työkaluja ja laitteita mutta kun kesken jonkun työn laitteet pettää niin maksaa mieluummin hiukan enemmän laadusta.

Kantaa en ota Verkkokaupan laitteisiin, voi nekin toimia ok
Köyhä ostaa kalleinta ja parasta,näin se vaan menee Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #6 : 25.06.2015 kello on 19:39 »
Ostin ja iskin tulille. Hyvin hyrskyttää  Thumb Thumb Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:38
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #8 : 25.06.2015 kello on 20:04 »
Nuita on ainakin sadalla tuotemerkillä myynnissä just samaa kiinantuotetta.. Samaa mitä nää kiertävät agrekaattikusettaja t on "messuesittelykonein een".

Suht toimivia hintaansa nähden.. Polttomoottoriosast o selvästi parempi kuin sähköt, ne on vähä semmosia  :-X

Juu mulla on saman "konsernin" tuote.. Toimii se mutta kyllä se sähköntuotto on aika vaatimatonta vaikka luvattu on mitä vaan..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #9 : 25.06.2015 kello on 20:20 »
^
Niin varmaan onkin. Mutta nyt ratkaisi hinta/4-tahti/käyttömäärä. Kestää sen minkä kestää.
Hyviä öljyjä pitää ja kyllä tuolla ainakin sähkötyökalut käynnistyi heittämällä  Thumb ja jääkaappi
siinä sivussa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.05.2021 kello on 17:34
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #10 : 26.06.2015 kello on 08:15 »
Älä jätä bensaa tankkiin pidemmän säilytyksen ajaksi. Tai kokeile pienkonebensaa.

Mulla on tossa pihalla yks tommonen, tosin itse taisin sen lopulta rikkoa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:06
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #11 : 26.06.2015 kello on 08:32 »
Tarve tuonkin määrää. Jos oikeasti tarvitsee aggregaatin niin halvinta ei kannata ostaa vaikka käyttö olisi pientä. Aikoinaan olen ostanut halpoja työkaluja ja laitteita mutta kun kesken jonkun työn laitteet pettää niin maksaa mieluummin hiukan enemmän laadusta.

Juuri näin. Tosin joskus voi tuo edullisempikin "ei-merkkituote" yllättää, mutta näitäkään harvemmin voi yleistää että jokainen ko. "ei-merkin" tuote olisi yhtä laadukkaita yksilöitä. Voittaahan joku lotossakin joka viikko 8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #12 : 26.06.2015 kello on 09:48 »
Juuri näin. Tosin joskus voi tuo edullisempikin "ei-merkkituote" yllättää, mutta näitäkään harvemmin voi yleistää että jokainen ko. "ei-merkin" tuote olisi yhtä laadukkaita yksilöitä. Voittaahan joku lotossakin joka viikko 8)
Tuo lotto vertaus oli hyvä  Thumb Kun en lottoa, niin olisko tämä minun lottovoittoni  ;)
Ostetaanhan Lidlestä mitä-missä-milloin merkkejäkin , kun niissä on 3v takuu. En tarjoa omia
kamppeitani hirsityömaille, koska saisin vain paskaiset naurut mutta omaan käyttööni työkaluni
pääosin sopivat.
Jokainen taaplaa tavallaan ja se jolla on varantoja ostaa Kiporin tai Hondan  :) Ilmoittelen tähän
ketjuun jos tuote menee paskakaksi. Muutoin ei mulla oikeastaan ole lisättävää tänne.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:11
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #13 : 26.06.2015 kello on 10:32 »
Joopa-joo.. yleensä merkkikoneen ero on se, että kestää paiskomista paremmin ja "väkisin" käyttöä. Koneen työnjälki saattaa olla ihan samaa mitä halpiksellakin..
Jos halpisvehkeellä (varsinki jos oma), tajuaa hellittää/lopettaa ajoissa - vehkeet kestää..

Suunnittelu/tekovika on eri juttu..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Verkkokauppa.com aggrikaatti.
« Vastaus #14 : 26.06.2015 kello on 14:25 »
Takuuajan pituus määrää laadun.