Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Pajero

<< < (2/3) > >>

MarkoA:
Kiitos kaikille kommenteista. Hyvää juttua ja ajateltavaa sain.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 21.06.2015     kello on 22:34 ---noh autosta en tiedä,mut tosta liikkestä parilla kaverilla tosi huonot kokemukset,eivät vastaa mistään,kaikki yrietään laittaa asiakkaan piikkiin

--- Lainaus päättyy ---

Työkaverilla täysin päinvastaiset kokemukset. Osti auton Raision liikkeestä. Aivan uskomattoman hyvin vastasivat vielä viikkoja kaupanteon jälkeen ilmenneistä vioista.
Kamuksilla on hyvä tuo palvelu että toimitavat auton nähtäväksi asiakkaan maisemiin.

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.06.2015     kello on 08:11 ---Työkaverilla täysin päinvastaiset kokemukset. Osti auton Raision liikkeestä. Aivan uskomattoman hyvin vastasivat vielä viikkoja kaupanteon jälkeen ilmenneistä vioista.
Kamuksilla on hyvä tuo palvelu että toimitavat auton nähtäväksi asiakkaan maisemiin.

--- Lainaus päättyy ---

+1. Mulla itsellä sekä perheessä muuten, on vain positiivisia kokemuksia Kamuxin toiminnasta jälkihoidossa kun ongelmia ilmeni.
Ei sitä autoa silti vain nähtäväksi tuoda. Ainakaan tänne Raaheen. Korkeintaan naapuripaikkakunnal ta. Oulusta ois tänne saattais saada vain näytille. Kauppoja tehdessä tuodaan ja ostaa ei ole pakko, mikäli tuote ei vastaa puhelimessa kerrottua/sovittua. Eli kertovat kyllä auton tiedossa olevat ongelmat hyvin auliisti. Edelliset kaupat mulla Kamuxilta Lappeenrannasta ja homma pelasi. Auto tuotiin kotipihaan ja oli puoli päivää aikaa tutustua tuotteeseen.

kimi:
Eikö tuon liikkeen toiinta perustu pitkälti leasingautojen myyntiin sopimusten umpeuduttua.
Yleensä uudehkot autot mitä olen katsonut on kyllä vastannut ilmoitusta. Itse en tuolta ole ostanut, hyvää kyllä kuullut ja palvelu toiminut ainakin Espoossa kun on vaihtareita katsonut.

MarkoA:
Heillä on autoja vaikka mistä. Esimerkiksi Oulusta ostivat nipun eri autoliikkeiltä kalliimman puolen tuontiautoja ja ripottelivat ne pitkin suomea. Leasing autoja, vuokra-autoja yms. Mistä vaan voi ostaa sopivalla hinnalla. Historiatiedot voi olla kyllä myyjiltä hakusessa jos ostoketju on kovin pitkä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View