Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Pajero

(1/3) > >>

MarkoA:
Tällaista on alkanut tehdä mieltä:

http://www.kamux.fi/etusivu2/MITSUBISHI/pajero/NIH827/3-2-di-d-invite-at-%23-7-paikkainen-suomi-auto-%23

Mitäs olette mieltä itse autosta, hinnasta ja vaikka mistä?

relluttelija:
En ole Pajerolla vetänyt vaunua, mutta isoa genua olen ja voin sanoa, että paljon mieluummin vedän tuota genua omalla Masterilla kuin Pajerolla. Jotenkin vaan oli rauhaton yhdistelmä. Lienee johtuvan pajeron korkeasta jousituksesta ja korkeista renkaista, en tiedä. Eikä se 3.2 mitenkään kyllä säväytä, omamassa on sen verran suuri.
Muuten kyllä maastossa ja maantiellä eri kiva peli.

trapper:
noh autosta en tiedä,mut tosta liikkestä parilla kaverilla tosi huonot kokemukset,eivät vastaa mistään,kaikki yrietään laittaa asiakkaan piikkiin

Pefletti 750:
Joka pajero mallilla olen isoa vaunua vetänyt, vuosmallit -90, -00 ja -05 kaikki dieseleitä.
Voimaa sais olla pikkasen jopa siinä 3,2 did koneessa ja joka mallissa heikoin kohta on sylinterikansi !!!
Rankemman vedon jälkeen pitää muistaa lämmöt tasata tyhjäkäynnillä pari minuuttia, muuten tulee reilu 3 tonnin lasku niinku mulle tuli  Thumb
Alusta turhan pehmee jenkkilulla tyyppinen ja käyttö sekä huoltokulut pirun kalliita !!
Mutta muuten ihan kiva auto ja toi sun kamux peli ihan kohtuu hintanen !
Automaatista en sano mitään mulla kaikki oli manuaali askilla.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 21.06.2015     kello on 22:55 ---Rankemman vedon jälkeen pitää muistaa lämmöt tasata tyhjäkäynnillä pari minuuttia, muuten tulee reilu 3 tonnin lasku niinku mulle tuli  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Aikoinaan kaiffarin Sierra jossa oli jälkiasennus turbo, oli ajastin moottorille että virran sammuttamisen jälkeen kone kävi 2 minuuttia tyhjäkäyntiä. Ihan sen takia ettei tulisi tuommoista kallista remonttia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View