rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pajero  (Luettu 4201 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
  • Tyhmä
    • Urheilua aktiiveille
Pajero
« : 21.06.2015 kello on 19:42 »
Tällaista on alkanut tehdä mieltä:

http://www.kamux.fi/etusivu2/MITSUBISHI/pajero/NIH827/3-2-di-d-invite-at-%23-7-paikkainen-suomi-auto-%23



Mitäs olette mieltä itse autosta, hinnasta ja vaikka mistä?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:05
  • Jaa mitä että?
Vs: Pajero
« Vastaus #1 : 21.06.2015 kello on 22:04 »
En ole Pajerolla vetänyt vaunua, mutta isoa genua olen ja voin sanoa, että paljon mieluummin vedän tuota genua omalla Masterilla kuin Pajerolla. Jotenkin vaan oli rauhaton yhdistelmä. Lienee johtuvan pajeron korkeasta jousituksesta ja korkeista renkaista, en tiedä. Eikä se 3.2 mitenkään kyllä säväytä, omamassa on sen verran suuri.
Muuten kyllä maastossa ja maantiellä eri kiva peli.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.02.2024 kello on 20:09
Vs: Pajero
« Vastaus #2 : 21.06.2015 kello on 22:34 »
noh autosta en tiedä,mut tosta liikkestä parilla kaverilla tosi huonot kokemukset,eivät vastaa mistään,kaikki yrietään laittaa asiakkaan piikkiin

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: Pajero
« Vastaus #3 : 21.06.2015 kello on 22:55 »
Joka pajero mallilla olen isoa vaunua vetänyt, vuosmallit -90, -00 ja -05 kaikki dieseleitä.
Voimaa sais olla pikkasen jopa siinä 3,2 did koneessa ja joka mallissa heikoin kohta on sylinterikansi !!!
Rankemman vedon jälkeen pitää muistaa lämmöt tasata tyhjäkäynnillä pari minuuttia, muuten tulee reilu 3 tonnin lasku niinku mulle tuli  Thumb
Alusta turhan pehmee jenkkilulla tyyppinen ja käyttö sekä huoltokulut pirun kalliita !!
Mutta muuten ihan kiva auto ja toi sun kamux peli ihan kohtuu hintanen !
Automaatista en sano mitään mulla kaikki oli manuaali askilla.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:40
  • Epsoo
Vs: Pajero
« Vastaus #4 : 21.06.2015 kello on 22:59 »
Rankemman vedon jälkeen pitää muistaa lämmöt tasata tyhjäkäynnillä pari minuuttia, muuten tulee reilu 3 tonnin lasku niinku mulle tuli  Thumb

Aikoinaan kaiffarin Sierra jossa oli jälkiasennus turbo, oli ajastin moottorille että virran sammuttamisen jälkeen kone kävi 2 minuuttia tyhjäkäyntiä. Ihan sen takia ettei tulisi tuommoista kallista remonttia.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
  • Tyhmä
    • Urheilua aktiiveille
Vs: Pajero
« Vastaus #5 : 21.06.2015 kello on 23:15 »
Kiitos kaikille kommenteista. Hyvää juttua ja ajateltavaa sain.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:45
Vs: Pajero
« Vastaus #6 : 22.06.2015 kello on 08:11 »
noh autosta en tiedä,mut tosta liikkestä parilla kaverilla tosi huonot kokemukset,eivät vastaa mistään,kaikki yrietään laittaa asiakkaan piikkiin

Työkaverilla täysin päinvastaiset kokemukset. Osti auton Raision liikkeestä. Aivan uskomattoman hyvin vastasivat vielä viikkoja kaupanteon jälkeen ilmenneistä vioista.
Kamuksilla on hyvä tuo palvelu että toimitavat auton nähtäväksi asiakkaan maisemiin.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
  • Tyhmä
    • Urheilua aktiiveille
Vs: Pajero
« Vastaus #7 : 22.06.2015 kello on 09:00 »
Työkaverilla täysin päinvastaiset kokemukset. Osti auton Raision liikkeestä. Aivan uskomattoman hyvin vastasivat vielä viikkoja kaupanteon jälkeen ilmenneistä vioista.
Kamuksilla on hyvä tuo palvelu että toimitavat auton nähtäväksi asiakkaan maisemiin.

+1. Mulla itsellä sekä perheessä muuten, on vain positiivisia kokemuksia Kamuxin toiminnasta jälkihoidossa kun ongelmia ilmeni.
Ei sitä autoa silti vain nähtäväksi tuoda. Ainakaan tänne Raaheen. Korkeintaan naapuripaikkakunnal ta. Oulusta ois tänne saattais saada vain näytille. Kauppoja tehdessä tuodaan ja ostaa ei ole pakko, mikäli tuote ei vastaa puhelimessa kerrottua/sovittua. Eli kertovat kyllä auton tiedossa olevat ongelmat hyvin auliisti. Edelliset kaupat mulla Kamuxilta Lappeenrannasta ja homma pelasi. Auto tuotiin kotipihaan ja oli puoli päivää aikaa tutustua tuotteeseen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:02
Vs: Pajero
« Vastaus #8 : 22.06.2015 kello on 10:50 »
Eikö tuon liikkeen toiinta perustu pitkälti leasingautojen myyntiin sopimusten umpeuduttua.
Yleensä uudehkot autot mitä olen katsonut on kyllä vastannut ilmoitusta. Itse en tuolta ole ostanut, hyvää kyllä kuullut ja palvelu toiminut ainakin Espoossa kun on vaihtareita katsonut.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
  • Tyhmä
    • Urheilua aktiiveille
Vs: Pajero
« Vastaus #9 : 22.06.2015 kello on 12:29 »
Heillä on autoja vaikka mistä. Esimerkiksi Oulusta ostivat nipun eri autoliikkeiltä kalliimman puolen tuontiautoja ja ripottelivat ne pitkin suomea. Leasing autoja, vuokra-autoja yms. Mistä vaan voi ostaa sopivalla hinnalla. Historiatiedot voi olla kyllä myyjiltä hakusessa jos ostoketju on kovin pitkä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: Pajero
« Vastaus #10 : 22.06.2015 kello on 13:18 »
Ostin lahden kamuxilta edellisen pajeron mikä mulla oli, tingin kaupassa niinku asiaan kuuluu ja tein sitte oman tarjoukseni joka sitten hyväksyttiinkin ehdolla että he saavat laittaa kauppakirjaan merkinnän "myydään varaosiksi tai kunnostettavaksi" !
Auto oli katsastettu ja kaikin puolin kunnossa mutta halusivat pestä kätensä mahdollisista "takuu korjauksista" !
Otin tietoisen riskin ja tein kaupat, eikä kaduttanut  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:05
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Pajero
« Vastaus #11 : 22.06.2015 kello on 15:21 »
Helmikuussa ostin Oulun Kamuxilta Honda Cr-v:n.Ei moitittavaa palvelussa tai autossa,kaikki hoitui tyylillä!

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
Vs: Pajero
« Vastaus #12 : 22.06.2015 kello on 16:47 »
Kehut kamuxille minultakin,yhden auton olen kyseisestä puljusta ostanut ja autossa olevat pienet naarmutkin esiteltiin ostotapahtumassa.
Olen myös kerran tarjonnut omaa autoani tuonne myyntiin ja toisen kerran ollut mukana tarjous kierroksella.
Molemmilla kerroilla kamuxilta sai asiallisen ostotarjouksen,J rintajoupilla tarjosivat alle puolet autojen käyvästä arvosta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
  • Savo
Vs: Pajero
« Vastaus #13 : 22.06.2015 kello on 17:40 »
Olen jo kolme autoa heiltä ostanut ja hyvin on minunkin osalta kaikki pelannut. Mulla tietysti auttaa asiaa kun kaverilta ostan.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.02.2024 kello on 20:09
Vs: Pajero
« Vastaus #14 : 22.06.2015 kello on 20:21 »
noh joo kaveri osti tuolta Raision kamuxilta audin manuaalilaatikolla ja siitä hajos laatikko melkein heti ja kyllä sai tapella kyseisen liikkeen kanssa ja kauan ketä korvaa ja mitä,viimein suostuivat korvaamaan monen mutkan kautta,joten se siitä,oklis heti vaan kannattanu suostua mut aina täytyy vääntää