Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin tuulettimen asennus
K.E.V:
Itse en ole Dometicin isossa tarvinnut puhallinta, minulla ylempi "ritilä" katolla oleva tuuletusputki. Pysyy +5c:ssä kovillakin helteillä. Tänään oli säädin 3:lla ja kaapissa +2c .Ulkona parikymmentä lämmintä,kai iltapäivällä oli auringossa joku 23.
Aiemmassa oli kaksi puhallinta imemässä ilmaa lauhdutuselementin läpi , kytkin valolla sisällä jolla sai päälle ja pois..
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.06.2015 kello on 22:09 ---Katsokaa kohdasta Kaasulaitteet, kohdasta jääkaapit. On monta sivua ohjetta ja suositusta.
--- Lainaus päättyy ---
Nii tual: http://karavaanari.org/index.php/topic,95.465.html
700:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.06.2015 kello on 22:17 ---Itse en ole Dometicin isossa tarvinnut puhallinta, minulla ylempi "ritilä" katolla oleva tuuletusputki. Pysyy +5c:ssä kovillakin helteillä. Tänään oli säädin 3:lla ja kaapissa +2c .Ulkona parikymmentä lämmintä,kai iltapäivällä oli auringossa joku 23.
--- Lainaus päättyy ---
Tosiaan tuo flektin sijoitus ( ja tarpeellisuus ylipäätään) lienee paljolti kiinni siitä, millainen ilmanvaihto siinä kaapin takapuolella on. Omat kokemukset täsmää diplomaatin kanssa siihen, että mikäli poistohormi menee katolle, on tuuletin tarpeeton myös oikeasti helteellä. Itse olen lyhyen ja kunniattoman karavaanariuran alusta lähtien pitänyt jääkaapisssa ja pakastimesssa lämpömittaria lämpötilan seurantaan.
Satsa:
Kiitos linkeistä ja vinkeistä! Monenlaisia mielipiteitä tuntuu yksinkertaisesta asiasta olevan. Taidan asentaa sen suunnitelmani mukaan, kunhan koitan etsiä/tunnistaa sen kaasun palopesän, ettei tule liian liki sitä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: 700 - 17.06.2015 kello on 23:31 ---Tosiaan tuo flektin sijoitus ( ja tarpeellisuus ylipäätään) lienee paljolti kiinni siitä, millainen ilmanvaihto siinä kaapin takapuolella on. Omat kokemukset täsmää diplomaatin kanssa siihen, että mikäli poistohormi menee katolle, on tuuletin tarpeeton myös oikeasti helteellä. Itse olen lyhyen ja kunniattoman karavaanariuran alusta lähtien pitänyt jääkaapisssa ja pakastimesssa lämpömittaria lämpötilan seurantaan.
--- Lainaus päättyy ---
Sen olen huomannut että vanhemmat jääkaapit tarvitsee erilaisia virityksiä, että kesällä toimivat tyydyttävästi. Jääkaapin lämpötilalla 6 asteen seutuvilla, ei ruoka pysy tuoreena. 2-4 astetta on jo toista luokkaa, siinä on 80-90 luvun jääkaapilla haastetta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta