Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Cee / Shuko juttua

<< < (25/45) > >>

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.07.2015     kello on 15:04 ---Että te jaksatte vatuloida turhasta asiasta. Eiköhän nämä säännöt ole tehty pelkästään käyttäjän itsensä turvaamiseksi.

Ainakin Kattivankkurissa homma on sanottu selkeästi.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy siis välttää Kattivankkuria jos muualla turvallinen johtokelani muuttuu siellä vaaralliseksi.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 28.07.2015     kello on 15:11 ---Täytyy siis välttää Kattivankkuria jos muualla turvallinen johtokelani muuttuu siellä vaaralliseksi.

--- Lainaus päättyy ---
Sama homma Hietasaaressa!

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.07.2015     kello on 15:13 ---Sama homma Hietasaaressa!

--- Lainaus päättyy ---

Ja tod.näk. kaikilla muillakin SFC -alueilla. Sekä tiettävästi joillain kaupallisillakin  alueilla.

puskajussi:
Jokaisella käyttämälläni alueella on toiminut ilman adaptereja suoraan tolpasta vaunuun tuo SFC-kelvoton kaapeli. Eli tolpassa shuko ja vaunussa shuko ja niiden väliin 25 metrin Shuko-Shuko.

Jaa missä olen ollut viime aikoina? No Narvikissa, Svolværissä, Saltdalenissa ja viimeksi Olderfjordissa.

Kotimaassa ei viitsi käydä cämppäreillä, kun tuo minun vaunun sähköistys vaatisi kaiken maailman adaptereita ja eikös se ole turvallisempaa vetää sähköt ilman adaptereita suoraan tolpasta vaunuun  8) :P

Koitin etsiä moniko on kuollut sähköihin Norjalaisilla alueilla tänä vuonna, mutta ei löytyny tilastoa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi - 28.07.2015     kello on 15:50 ---Jokaisella käyttämälläni alueella on toiminut ilman adaptereja suoraan tolpasta vaunuun tuo SFC-kelvoton kaapeli. Eli tolpassa shuko ja vaunussa shuko ja niiden väliin 25 metrin Shuko-Shuko.

Jaa missä olen ollut viime aikoina? No Narvikissa, Svolværissä, Saltdalenissa ja viimeksi Olderfjordissa.

Kotimaassa ei viitsi käydä cämppäreillä, kun tuo minun vaunun sähköistys vaatisi kaiken maailman adaptereita ja eikös se ole turvallisempaa vetää sähköt ilman adaptereita suoraan tolpasta vaunuun  8) :P

Koitin etsiä moniko on kuollut sähköihin Norjalaisilla alueilla tänä vuonna, mutta ei löytyny tilastoa.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä mallia viime kesältä Norjasta ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View