|
Sivuja: [1] Siirry alas
Eräänä iltana mies ja hänen vaimonsa kävivät keskustelua armokuolemasta. Mies sanoi vaimolleen, että jos jotain tapahtuu minulle, niin älä anna minun maata nesteruokinnassa ja sulje kaikki laitteet jotka pitävät minut elossa. Silloin vaimo nousi, sulki TV:n, veti tietokoneen johdot seinästä ja kaatoi kaljapullon viemäriin. Naiset ovat nopeita tekemään elintärkeitä päätöksiä ![]() Kirjoitan muuten telkkarin vierestä ja olut on avattuna edessäni ja vaimoni tuon s-postitse minulle lähetti. Kirjoituksen perusajatus oli tietysti katsomassani elokuvassa, joka sai miettimään asiaa ja sen oikeutusta, kuten täälläkin Tapani toi esille. Sietää kyllä miettiä! Korostin sen toisen asian ( Land R. ) turhanpäisyyttä siinä kupeessa ja ajattelin sen tuovan hopeaa tarinaan. No, yhtäläisyyttä kiutenkin caravaanareihin on, kaikki tiet eivät päädy Roomaan. Jotkut toki, mutta kakki kuitenkin samaan osoitteeseen. Niin, en aio jatkossa jälkikommentoida kaikkia kirjoituksiani, joten olkaa rauhallisella mielellä. Winemaker ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|