Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Käyttökokemuksia eri rengasvalmistajien renkaista?

<< < (11/17) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.06.2015     kello on 14:59 ---Nuo Nokian renkaat lienee yksi pienimmistä rengasvalmistajista ...

Tuskin kovin moni maailmalla edes tuntee kyseistä brändiä. Pieniä sarjoja kun tehdään, niin ei kovin halvallakaan voi myydä.
Euromasterista Suomesta saa todella hyviä tarjouksia Micheliniin, mutta ei Nokialaisiin. Johtunee kaiketi siitä, että Michelin omistaa Euromasterin.

--- Lainaus päättyy ---

Nokian renkailla on vahva sidos Vianooriin ja First Stop liikkeet on kytketty Bridgestoneen, kuten myös First Stop rengasmerkkinä.

Tällä hetkellä minulla on yksi rengas Michelinillä takuutarkastuksessa, asauton takarengas alkoi ihan vähän pullistamaan kyljestä. Michelinejä olen suosinut ja niitä ostanut yli 40v ajan kun itse olen kustantanut ja ensimmäinen rengas jossa ongelma on tuo.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  9.06.2015     kello on 15:53 ---Vaan päinvastoin pitäisi saada rattaat pyörimään .

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, milläs se pyöriminen sitten alkaa? Silläkö, että rengasmyyjä nostaa katettaan ja asiakas kirvelevin sydämmin maksaa...
Täällä monikin aina toitottaa, että pitäis suosia kotimaista. Jos tavara maksaa sairaasti, toimitusaika on 2vk ja itse pitää hakea jostain ja Saksasta sen saa päivässä kotiovelle ja puoleen hintaan, niin jossain joku kusee.

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.06.2015     kello on 18:24 ---Jaa, milläs se pyöriminen sitten alkaa? Silläkö, että rengasmyyjä nostaa katettaan ja asiakas kirvelevin sydämmin maksaa...
Täällä monikin aina toitottaa, että pitäis suosia kotimaista. Jos tavara maksaa sairaasti, toimitusaika on 2vk ja itse pitää hakea jostain ja Saksasta sen saa päivässä kotiovelle ja puoleen hintaan, niin jossain joku kusee.

--- Lainaus päättyy ---

Veitte sanat suustani, ja miksi ihmeessä pitäisi maksaa esim Nokialaisista jotain kotimaa lisää, kun iso osa heidän renkaistaan tehdään Venäjällä halvantyövoiman maassa.  Thumbd

Fenix:

--- Off-Topic: ---Sama vika se on liki kaikissa kotimaisissa verkkokaupoissakin. Maailmalta tuotteet tulevat kotiin kuljetettuna muutamassa päivässä. Täällä menee viikko, ennen kuin vaivautuvat edes lähettämään tuotteet matkaan. Ja sitten ne laitetaan johonkin siwaan, jonne matkahuolto niitä kuskaa ma-pe ja silloinkin vain kerran päivässä. Poikkeuskiakin toki on, mutta valitettavan vähän.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix -  9.06.2015     kello on 18:51 ---
--- Off-Topic: ---Sama vika se on liki kaikissa kotimaisissa verkkokaupoissakin. Maailmalta tuotteet tulevat kotiin kuljetettuna muutamassa päivässä. Täällä menee viikko, ennen kuin vaivautuvat edes lähettämään tuotteet matkaan. Ja sitten ne laitetaan johonkin siwaan, jonne matkahuolto niitä kuskaa ma-pe ja silloinkin vain kerran päivässä. Poikkeuskiakin toki on, mutta valitettavan vähän.
--- Lainaus päättyy ---

Hinnoittelu kummastuttaa...

--- Off-Topic: ---http://m.taloussanomat.fi/yrittaja/2015/06/09/suklaamunan-postikulut-1650-euroa-verkkokauppoja-suututtaa/20157359/137Mikähän hinnoittelu tässä sitten on..?

--- Off-Topic: ---http://www.hs.fi/talous/a1433727432127?jako=5e22bf4198cddcadfad558b04b272f23

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View