Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamuisia ajatuksia
winemaker:
Tiijä tuosta naamasta KEV.
AJATUS
Käyskentelin juuri kotipihallani, alkavan kesäyön tuoksut leijuivat aisteihini. Katselin ympärilleni ja ajattelin olevani varsin onnellinen mies. Pieni on kaunista, sanoi joku. Kaunis taas ei ole pientä, se on suurta ja nautittavaa, kerrassaan ylivertaista ja katseltavaa. Sanoisin pienen pihakävelyn väärti. Juuri lakanneen sateen tuoksu yhdistettynä tänään leikatun nurmikon vastaavaan, vaahteran lehtien ja koivun uusien lehtien huumaava yhdistelmä sekoittaa kenen tahansa herkän pään, ottamaan vastaan Luojan meille tarjoileman hetken. Huomasin olevani rikas.
On se vaan hienoa elää.
Winemaker
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 7.06.2015 kello on 23:31 --- Juuri lakanneen sateen tuoksu yhdistettynä tänään leikatun nurmikon vastaavaan, vaahteran lehtien ja koivun uusien lehtien huumaava yhdistelmä sekoittaa kenen tahansa herkän pään, ottamaan vastaan Luojan meille tarjoileman hetken
--- Lainaus päättyy ---
Se on kuule tuo luonto, maa meidän jalkojemme alla, joka sen hetken tarjoaa...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 7.06.2015 kello on 23:31 ---Tiijä tuosta naamasta KEV.
AJATUS
Käyskentelin juuri kotipihallani, alkavan kesäyön tuoksut leijuivat aisteihini. Katselin ympärilleni ja ajattelin olevani varsin onnellinen mies. Pieni on kaunista, sanoi joku. Kaunis taas ei ole pientä, se on suurta ja nautittavaa, kerrassaan ylivertaista ja katseltavaa. Sanoisin pienen pihakävelyn väärti. Juuri lakanneen sateen tuoksu yhdistettynä tänään leikatun nurmikon vastaavaan, vaahteran lehtien ja koivun uusien lehtien huumaava yhdistelmä sekoittaa kenen tahansa herkän pään, ottamaan vastaan Luojan meille tarjoileman hetken. Huomasin olevani rikas.
On se vaan hienoa elää.
Winemaker
--- Lainaus päättyy ---
No helevatta. Sitten minäkin olen rikas. No, olen minä sen jo kauan tiennyt. Nurmikon tuoksua ei ole, mutta suopursun kyllä. Ei kylläkään täällä kaapuntissa, mutta kohta taas mökille.
retkeilijä:
Olen ihmetellyt luontoa sen herättyä talvilevolta. On oikein upeaa talven valkoisuuden jälkeen. Voiko tällaista ollakaan. Minun tuntojani kuvaa pakina Niityllä http://karavaanari.org/blog/retkeilija/luontoa-ja-ihmisluontoa/9/
sipu:
Niin se o takkaan menettäminen
on se sitten kotieläin
tai muu läheinen se koskettaa ja syvältä :'(
Tuossa just laittoin yhtenä päivänä naamikseen
että mikä sen ihanampaa tuoksua
kuin just leikattu tuoho
ja sateen jälkeinen raikas tuosku
no on tietty kans kuivat raikkaat pyykit
aah noita tuoskuja :-*
niin ja on myöskin se
kun lauantai ehtoosta istuskelee saunamökin laiturilla