Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamuisia ajatuksia
winemaker:
Näin ajatusketjun alkajaisiksi aloitukseni jäi iltapäivään. Se ei heikennä helpotusta eikä sulaa hulluutta ja sen nautinnollisuutta sen enempää eikä vähempää. Se vain korostaa istujan ajatuksia.
AJATUS
Ajattelin tässä istuksiessani koiria. Eräs ystäväni laittoi vanhan saksanpaimenkoirans a kuvan faceen. Kuva oli otettu paria päivää ennen koiransa kuolemaa/lopettamista. Koira pötkötteli vihreellä nurmella pää torkuksissa, silmät puoli avoinna, ilmeiseti jo odottaen noutajaansa.
Aika oli täynnä.
Ystäväni koira oli jo lähtenyt kuvan tullessa julkisuuteen. Jäljellä oli vain isäntänsä suru. Kuvasta voi aistia ystävän elämän ja isäntänsä kahdenvälisen tunnesiteen. Ja tuskan toisen joutuessa lähtemään.
Itse olen kokenut saman muutamaan kertaan.
Winemaker
winemaker:
AJATUS
Mietin pienessä päässäni Caravan-lehden suosittujen kolumnistien tilannetta. Paasio halusi ilmeisesti lopettaa ja Perttulaa kohtasi toisenlainen tilanne. Molemmat siis poissa pelistä. Jotenkin noita kolumneja on jäänyt kaipaamaan, kevensivät lukijan matkaa lehden sivuilla liikkuessaan ja loivat oman tunnelmansa tarinoillaan. Niin, tarinankertojia tarvitaan.
Winemaker
99:
Et itse ole tarjoutunut?
winemaker:
Jaa´a, en ole. Mutta tuo Kunkku-Ukko tuolla Kunkku-Uutisissa olis hyvä vaihtoehto.
http://files.kotisivukone.com/sfcsatakunta.kotisivukone.com/kunkku_uutiset_1_2015_vedos3.pdf
:D
K.E.V:
Ettei vaan näkyis sama naama peilistä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta