rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: A short stay in Switzerland and my Land Rover  (Luettu 875 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:58
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: A short stay in Switzerland and my Land Rover
« Vastaus #1 : 10.05.2011 kello on 19:49 »
en nyt tiedä ,et kannattaako kaikkien ihmisten kuolleissuutta alkaa funtsii , jos jotain sattuu itselle .. mut tosi se on , ettei tääl ketään caaraille loputtomiin ja tuohon eutanasiaan sanon vain , et siinäkin on kaks puolta , mut jos on täyres järjes ja tietää , et kivulias loppu tulee niin sanon saman , kuin edes mennyt äitimme sanoi minulle , et vain kipulääkkeitä ei muita hoitoja saa antaa .. sen tiedon sanoin myöskin lääkärille .. ja äitimme  lähti hymyhuulilla luokse isämme ..

  • Vieras
  • Vs: A short stay in Switzerland and my Land Rover
    « Vastaus #2 : 10.05.2011 kello on 20:31 »
    Tuosta eutanasiasta (armoMURHASTA) minulla on harvinaisen selkeä mielipide= = = On rajoja joita ei ihmisyydenkään nimissä pidä ylittää. Jo kuolemantuomio, vaikka se monesti niin moraalisesti perusteltu olisikin, on kokonaisuuden kannalta hyvin kyseenalainen asia.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
    Vs: A short stay in Switzerland and my Land Rover
    « Vastaus #3 : 10.05.2011 kello on 22:44 »
    Eutanasia on ok jos on hyvät perustelut. Näin sanoo hän joka on nähnyt sen parantumattomuuden kauheuden.Minulla se kesti 3-4 vuotta . Tämä ehkä liittyy osioon Taivasmatkailu ! Sorry!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
    Vs: A short stay in Switzerland and my Land Rover
    « Vastaus #4 : 10.05.2011 kello on 23:27 »
    En tiedä onko sopivaa täällä laskea aiheesta leikkiä, mutta hetki sitten sain seuraavan s-postitse.

    Eräänä iltana mies ja hänen vaimonsa
    kävivät keskustelua armokuolemasta. Mies sanoi vaimolleen,
    että jos jotain tapahtuu minulle, niin älä anna minun
    maata nesteruokinnassa ja sulje kaikki laitteet jotka pitävät
    minut elossa. Silloin vaimo nousi, sulki TV:n, veti tietokoneen
    johdot seinästä ja kaatoi kaljapullon viemäriin.
    Naiset ovat nopeita tekemään elintärkeitä päätöksiä ;)


    Kirjoitan muuten telkkarin vierestä ja olut on avattuna edessäni ja vaimoni tuon s-postitse minulle lähetti.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:58
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: A short stay in Switzerland and my Land Rover
    « Vastaus #5 : 11.05.2011 kello on 22:08 »
    Niin, Sisaret ja Weljet, ajatus oli katsoa miten tämän tyyppinen tarina vaikuttaa.  No, muutaman kantaaottava kommentti, kiitos niistä ja kiitos Hjumor-pitoisesta myös.  

    Kirjoituksen perusajatus oli tietysti katsomassani elokuvassa, joka sai miettimään asiaa ja sen oikeutusta, kuten täälläkin Tapani toi esille.  Sietää kyllä miettiä!
    Korostin sen toisen asian ( Land R. ) turhanpäisyyttä siinä kupeessa ja ajattelin sen tuovan hopeaa tarinaan.  No, yhtäläisyyttä kiutenkin caravaanareihin on, kaikki tiet eivät päädy Roomaan.  Jotkut toki, mutta kakki kuitenkin samaan osoitteeseen.

    Niin, en aio jatkossa jälkikommentoida kaikkia kirjoituksiani, joten olkaa rauhallisella mielellä.

    Winemaker ;)