Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Sosiaaliturvatunnuksen antaminen alueelle tultaessa.

<< < (5/8) > >>

jip59:

--- Lainaus käyttäjältä: kookaburra - 30.05.2015     kello on 07:55 ---Köyhän kyläkauppiaan leirialueen toimiston  tytönrakkulat ovat sitä aina tarmokkaasti kinumassa.  Turhaan...

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei taas koskaan ole kysyneet vaikka montakin kertaa olen yöpynyt.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 30.05.2015     kello on 21:23 ---Eli tuossa lakitekstissä sanotaan täydellinen nimi ja henkilötunnus,nämä sitten pitää lähettää sähköisesti poliisille.
Mikäli näin ei toimita saattaapi poliisi setä sakottaa jos näin ei toimita.
Se että olisiko lakia aihetta muuttaa on sitten toinen asia mutta näin se on tällä hetkellä.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä Sinun antamassa linkissä sanotaan:

--- Lainaus ---1) matkustajan täydellinen nimi ja suomalainen henkilötunnus tai tämän puuttuessa syntymäaika sekä kansalaisuus;

2) matkustajan mukana olevan puolison sekä alaikäisten lasten täydelliset nimet ja suomalaiset henkilötunnukset tai niiden puuttuessa syntymäajat;
--- Lainaus päättyy ---

Siis TAI SYNTYMÄAJAT.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.05.2015     kello on 22:11 ---Siinä Sinun antamassa linkissä sanotaan:

Siis TAI SYNTYMÄAJAT.

--- Lainaus päättyy ---

Syntymäajat Hetun puuttuessa.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.05.2015     kello on 21:26 ---Minun mielestäni pelkällä henkilötunnuksella ei tulisi saada mitään laittomasti tehtyä.

--- Lainaus päättyy ---

Ikävä kyllä, mutta HeTu ja täydellinen nimi ovat jo melko yleispätevä yhdistelmä. Ja jos vaikka tavaraakin tilailee laskulla toisen piikkiin, niin toimitus pakettiautomaattiin, josta tulee SMS-tieto vaikka prepaid-liittymään ja rupeaa jo olemaan jäljittäminenkin hieman hankalampaa kuka oikein olikaan asialla :-\

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 31.05.2015     kello on 09:32 ---Ikävä kyllä, mutta HeTu ja täydellinen nimi ovat jo melko yleispätevä yhdistelmä. Ja jos vaikka tavaraakin tilailee laskulla toisen piikkiin, niin toimitus pakettiautomaattiin, josta tulee SMS-tieto vaikka prepaid-liittymään ja rupeaa jo olemaan jäljittäminenkin hieman hankalampaa kuka oikein olikaan asialla :-\

--- Lainaus päättyy ---
Kirjoitin "Minun mielestäni pelkällä henkilötunnuksella ei tulisi saada mitään laittomasti tehtyä"

Siis saa tehtyä laittomasti, mutta ei tulisi saada, koska HETU on monenkin henkilön yleisesti saatavissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View