Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin jälkiasennus.
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 10.06.2015 kello on 20:13 ---Eikös noissa alipaine oteta jarrutehostimen letkusta.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on paineilmatehostetut nestejarrut. Alipainetta vois löytyä kompuran imupuolelta mutta en oo koskemassa niihin putkiin. Liekö laillistakaan.
Toi pumppu on mielestäni imevä kalvopumppu.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 10.06.2015 kello on 21:27 ---Mulla on paineilmatehostetut nestejarrut. Alipainetta vois löytyä kompuran imupuolelta mutta en oo koskemassa niihin putkiin. Liekö laillistakaan.
Toi pumppu on mielestäni imevä kalvopumppu.
--- Lainaus päättyy ---
onhan noita ihan sähköisiäkin ettei tarvi alipainetta ,muttei Waecolla
mulla on tuossa ylimääräinen 12V alipainepumppu joka kestää kuivanakin pumppaamista ,hinta 15€smartpostilla
nuo polttoaineesiirtopu mput ei välttämättä kuivana kestä pitkään
Rauno:
Ketjusta innostuneena asensin tänään vakkarisäätimen ducatoon, jonka oli hommannut jo reilu vuosi sitten. Tais olla punton tikku ja stilon kaksitoiminen jarruvalo katkaisia, muutama johdonveto ja lovi tikulle vilkunviiksen alle, syttyi jopa mittariston vakkarivalo muutaman starttauksen jälkeen.
Auto vm2005 ja sähkösellä kaasupolkimella.
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 10.06.2015 kello on 21:34 ---onhan noita ihan sähköisiäkin ettei tarvi alipainetta ,muttei Waecolla
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
mulla on tuossa ylimääräinen 12V alipainepumppu joka kestää kuivanakin pumppaamista ,hinta 15€smartpostilla
nuo polttoaineesiirtopu mput ei välttämättä kuivana kestä pitkään
--- Lainaus päättyy ---
Laitoin viestiä tulemaan
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 10.06.2015 kello on 22:19 ---Ketjusta innostuneena asensin tänään vakkarisäätimen ducatoon, jonka oli hommannut jo reilu vuosi sitten. Tais olla punton tikku ja stilon kaksitoiminen jarruvalo katkaisia, muutama johdonveto ja lovi tikulle vilkunviiksen alle, syttyi jopa mittariston vakkarivalo muutaman starttauksen jälkeen.
Auto vm2005 ja sähkösellä kaasupolkimella.
--- Lainaus päättyy ---
Voit olla iloinen, että siellä oli ne tietyt liittimet. Sanoo eräs, jonka autoon jäi paikalleen toimimaton viiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta