Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin jälkiasennus.
jiikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 3.06.2015 kello on 17:04 ---Olisi tarkoitus hankkia vakkari, ensin laitettaan laatikkoon 25 % tiheämpi vitonen että jaksaa mennä alle satasenkin vauhtia.
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli on kyse pumpullisesta 2.5/2.8tdi koneesta niin ennen vitosen vaihtoa kannattaisi säätää syöttöpumppu kohdalleen. Nuo pumput kun tuppaa ajan myötä kulumaan niin että tehtaan suunnittelemakin voima on kadoksissa. Useammalle kuka on puhunut tiuhentamista olen tehnyt pumpun säädön ja puheet on loppuneet siihen :D
Ja muuttuu muutenkin mukavammaksi ajaa, kun kiihtyy oikein jouheasti matalammillakin kierroksilla.
Ja otsikon aiheeseen. Waeco Ms-50 on ihan toimiva keksintö ja nopea laittaakin.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 5.06.2015 kello on 12:30 ---
Ja otsikon aiheeseen. Waeco Ms-50 on ihan toimiva keksintö ja nopea laittaakin.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on fiiat 2,8 jtd vm. 2005, ilmeisesti tässä on sähköinen kaasu,jostain oon lukenut jonkun väittäneen sellaista. Käykös toi waeco tähän ja jos käy pystyykö sen asentamaan itse
Sent from my iPad using Tapatalk
hymeri:
arska..kyllä käy ja on helpompi asentaa ku vaikka omassa missä oli vaijerilla loppuun asti..ei tarvii puljata niitten magneettien kanssa..hyvä ja helpottaa matkantekoa 90%..ehdottomasti jees.. Thumb
jiikoo:
Sähkökaasullisiin saa laitettua pelkät napit ja johdot niin toimii kuten alkuperäinen. Nyt olen kännykän varassa niin ei onnistu linkitykset ohjeistuksiin.
Oulaa:
Käyttöautolla Seinjoella poijat laittaa tuollaisen Elnakkiin kohta ;D
Ei ole hinnan kiroissa :)
Pelottelivat että se tarvii jonkun ohjelmoinnin että alkaa toimimaan ettei onnistu kotipihassa .
Uskottava se on kait sitten .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta