Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vakionopeussäädin jälkiasennus.

<< < (8/52) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 31.05.2015     kello on 20:33 ---Minulla on yleensä toimimattomuuden syynä ollut kytkinpolkimen magneettikytkin joka ei syystä tai toisesta saa kontaktia.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, riisun jarru ja kytkinpolkimen kytkimet väliaikaisesti pois. Vakkari, kuten auto on minulla vuosimallia -90. Taitaa tämän päivän vakkarit "hiukan" poiketa nuista vanhoista.

HiTec:
No periaatteessa eroa on kuin nykyisissä halpikset vs. kalliimmat sähkökaasuiset. Eli wanhassa on sähköinen toimilaite kuten tuossa halpiksessa, joka nyppii vaijeria ja uusissa menee kaasun käskyt väylän kautta sähköisinä 8)

reiska14:
Tuo ei tainnut pelata toivotulla tavalla.

http://manins.net.au/motorhome/cruise-control.html

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 31.05.2015     kello on 20:33 ---Minulla on yleensä toimimattomuuden syynä ollut kytkinpolkimen magneettikytkin joka ei syystä tai toisesta saa kontaktia.

--- Lainaus päättyy ---
Sama vika mulla kunnes liimasin kytkimen uudelleen. Nyt toimii mutta vaihdelaatikkorempa n yhteydessä syksyllä 2013 jotain tapahtui ku MS-50 ei jaksa "vetää" kaasua ku 80km/h asti....varmaan vaijeri jääny löysälle.

ose:
Olisi tarkoitus hankkia vakkari, ensin laitettaan laatikkoon 25 % tiheämpi vitonen että jaksaa mennä alle satasenkin vauhtia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View