Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vakionopeussäädin jälkiasennus.

<< < (26/52) > >>

Oulaa:

nyt olisi 200 kpl Fiatin liittimen pinniä ^-^
jos on tarvetta niin voin lähettää 1snt/kpl plus postimaksu ;D

makoski:
Terve kaikille. Tämä on mielenkiintoinen keskustelu ja itse kun vierastan sähköhommia yli kaiken ja vakkarin tarve olisi niin onko Varsinais-Suomen alueella (Koski Tl) kukaan kiinnostunut tekemään ns. viraabeli hommia ja laittamaan autooni vakkarin, korvausta vastaan tietysti. Fiat ducato 2,8 jtd vm 2005?

Oulaa:

Voisittako kääntää minulle ,varsinkin nuo kaksi viimeistä lausetta ,mitä ne tarkoittaa.
Minä ymmärrän että cruise lukee nopeussignaalin omasta järjestelmästään .
Haluaisin varmistaa nyt tämän kun vikamuistiin oli tullut häiriötä ettei tunnisteta kaasupoljinta ??????

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: makoski - 26.07.2015     kello on 11:30 ---Terve kaikille. Tämä on mielenkiintoinen keskustelu ja itse kun vierastan sähköhommia yli kaiken ja vakkarin tarve olisi niin onko Varsinais-Suomen alueella (Koski Tl) kukaan kiinnostunut tekemään ns. viraabeli hommia ja laittamaan autooni vakkarin, korvausta vastaan tietysti. Fiat ducato 2,8 jtd vm 2005?

--- Lainaus päättyy ---
http://www.ebay.com/itm/Plug-in-Electronic-Cruise-Control-Kit-Fiat-Ducato-2-Maxi-ELWB-2-8TD-Relay-Boxer-/261461443733?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item3ce0510495&vxp=mtr

Tuossa pitäisi olla yksinkertaisimmilla an cruisesarja  sun auton mallille .
Kaasupolkimen anturiin vain vaihdetaan haaroitussarjan töpseli ja viiksi kiinni sekä nopeus-ja jarrutussignaali otetaan sulaketaulun luota ,en nyt ulkoa muista liitintä.

reiska14:
..tai vanha kunnon ms-50 130€..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View