Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin jälkiasennus.
makoski:
Kiitos vinkistä, vaikuttaako automaattilaatikko jotenkin tuohon linkin säätimeen?
http://www.ebay.com/itm/Plug-in-Electronic-Cruise-Control-Kit-Fiat-Ducato-2-Maxi-ELWB-2-8TD-Relay-Boxer-/261461443733?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item3ce0510495&vxp=mtr
En itse uskoisi että vaikuttaa mutta varmistetaan, sentään isohko rahasumma kyseessä.
ladisto1:
Voihan rähmä. Tilasinko väärän vakkarin
Autoni on Fiat Ducato 2,8 JTD vm. 2003 (2004) joka lienee sähköisellä kaasupolkimella varustettu.
Tilasin e-bay:sta Cruise control standard Waeco magicspeed MS50 setin ja kaveri kertoi, ettei tämä laite sovi kulkimeeni.
Nyt on kaksi mahdollisuutta: yritän myydä käyttämättömän laitteen tai, jos kuitenkin saan Teiltä vinkkejä miten menetellä - sopiiko vakkari sittenkin.
Olen kiitollinen neuvoista.
HiTec:
Se sähköinen ei välttämättä hirveästi tykkää jos kaasua väännellään väkisin konehuoneesta auton omaa kaasunsäätöä vasten => laite pitäisi virittää kabiiniin puolelle, ihan kirjaimellisesti painamaan sitä kaasupoljinta ja näin auto itsessään olisi täysin tietämätön kumpi sitä kaasua painaa, sinä vai Waeco Thumb
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ladisto1 - 25.10.2015 kello on 12:17 ---Voihan rähmä. Tilasinko väärän vakkarin vai olisiko mekaanikko tietämätön?
Autoni on Fiat Ducato 2,8 JTD vm. 2003 (2004) joka lienee sähköisellä kaasupolkimella varustettu.
Tilasin e-bay:sta Cruise control standard Waeco magicspeed MS50 setin ja kaveri kertoi, ettei tämä laite sovi kulkimeeni.
Nyt on kaksi mahdollisuutta: yritän myydä käyttämättömän laitteen tai, jos kuitenkin saan Teiltä vinkkejä miten menetellä - sopiiko vakkari sittenkin.
Olen kiitollinen neuvoista.
--- Lainaus päättyy ---
tilasit
tai laitat sen vetämään kaasupolkimesta
tai eiköhän täällä ole sellaisenkin tarvitsijoita
se sähkö säädin toimii kyllä paljon paremmin kuin tuo
kokemusta on kummastakin
JPVäisänen:
Moikka.
Onks kellään MS-50:nen tehnyt sellaista että ei "jaksa" vetää kuin vähän yli 80km/h nopeuteen kaasun? Mulla tämä tuli eteen itseasiassa jo parivuotta sitten kun saikkasin vaihdelaatikon kanssa. Vaijerissa on vain n.3-4mm tyhjää joten en usko että siitä vois johtua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta