Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Kuluttajan oikeudet/ Lomapalvelu
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 30.05.2015 kello on 21:25 ---Korjaamo oli sitä mieltä että on kulumaa. Minun kannaltani se ei ole oleellista. Oleellista lähinnä se ettei tuo ole tapahtunut äkillisesti vaan voidaan perustellusti olettaa että tämä on ollut jo myytäessä.
--- Lainaus päättyy ---
Lautakunta kuuntelee korjaamon lauselmaa herkällä korvalla. Silloin yleensä myyjä taho ryhtyy
sovittelemaan asiaa. Toivottavasti saat oikeutta Thumb
laurimi:
Me vaihdoimme auton alkukeväästä lomapalvelusta ja meillä ei ole mitään valittamista liikkeen palvelusta.
Osan virheistä ja vioista huomasimme heti ja osan muutama viikko kaupan jälkeen.Kaikki viat liike korjasi ilman
minkäänlaista vääntöä.Joka kauppa on erilainen,on aina myyjä /ostaja ja kaksi tarinaa.
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 4.06.2015 kello on 09:07 ---Lautakunta kuuntelee korjaamon lauselmaa herkällä korvalla. Silloin yleensä myyjä taho ryhtyy
sovittelemaan asiaa. Toivottavasti saat oikeutta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Toivotaan että näin tapahtuu. Sinänsä harmillista vain että pitää viedä asia hankalimman kautta. Uskon kyllä että lautakunta päätyy samaan kuin aikaisemmissa päätöksissään ja merkkihuollon lausunto myös tulee painamaan asiassa. Myyjäliikkeen väite että järjestelmä olisi ollut myynnin jälkeen tyhjä jostain tuntemattomasta syystä ja että putkirikko olisi tullut vasta täytön jälkeen on aikas epäuskottava. Ihmettelen jos tuollaisella perustelulla edes tulevat yrittämään voittoa kiistassa.
Toisaalta minulla on nuo kaikki sähköposteissa tallessa ja ne aion liittää kanteeseen mukaan jotta eivät voi keksiä jotain uutta tarinaa. Juuri tuollaisista syistä pyrin hoitamaan reklamaation aina myös sähköpostilla. Vaikka soittaisin liikkeeseen niin laitan aina yhteenvedon keskustelusta sähköpostilla ja pyydän siihen vastauksen. Näin minulle jää todisteet mitä ja milloin on keskusteltu asiasta. Näin tässäkin tapauksessa, onneksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 26.05.2015 kello on 04:59 ---En valitettavasti tuota lausetta allekirjoittaisi!
Nim. klapikaupassa asioinut.
--- Lainaus päättyy ---
Nytpä sitten olisi 'rehelliselle yrittäjälle' paikka tarjolla. Antero täytti 70 ja lopetti klapihommat. Tontin vois vuokrata ja romut maksaa 100k€... ;D
Catiska:
Asia on saamassa "onnellisen" lopun. Liikkeestä ottivat yhteyttä ja sovimme asian alkuperäisen ehdotukseni pohjalta, eli korjauskulut puoliksi.
Toki rahat eivät ole vielä tililläni mutta minulla ei ole mitään syytä epäillä etteikö näin tapahtuisi, eli asia alkaa olla käsitelty ja lopputulos mielestäni reilu molemmille osapuolille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta