Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Kuluttajan oikeudet/ Lomapalvelu
Ruutiukko:
Ihmettelen kyllä kovasti jos joku sotkee totuudenkertomisen ja mustamaalamisen toisiinsa. Ne ovat aivan eri asioita.
Jos nuo huonot asiat jättää kertomatta, niin silloinhan sitä tosiasiassa pistää vahingon kiertämään ja samalla pissii ehkä vähän jonkun muun harrastajan nilkkaan.
Suotavaa se on myös kertoa niistä asioista joissa hommat hoituu toivotulla tavalla, tai paremmin. Molemmat tiedot ovat asiakkaalle kullan arvoisia ja saattavat säästää ikäviltä ja harrastusta haittaavilta kiistatapauksilta, rahan menetykseltä ja mielipahalta.
Catiska:
Tarkennetaan etten edes ajattele kaupan purkua. Muuten olen autoon ja itse kauppatapahtumaan hyvin tyytyväinen.
Kyse on siis vain ja ainoastaan autossa ilmoitetun varusteen/ominaisuuden virheestä. Jos tuota ei olisi ollut ilmoituksessa asia olisi fine...
Viasta on myös ilmoitettu kuuden kuukauden sisällä kaupasta. Nyt yrittävät vain väittäö että vika olisikin tullut vasta kuuden kuukauden jälkeen, eli myöhemmin, vasta sen jälkeen kun olen viasta ilmoittanut.
Tuo ei ole uskottavaa oikein mitenkään ajatellen ja laki lähtee siitä olettamuksesta että vika on ollut oletuksena jo myytäessä. Ja myös korjaamon mielipide on sama.
Catiska:
Ilmastoinnin vianetsintä ja korjaus tuli maksamaan 1160,-
Lisäpuuhaa aihetti integroidun keulan purkaminen.
Tuosta esitän vielä kerran myyjäliikkeelle vaatimuksen osallistua puoleen korjauskuluista. Jos eivät edelleenkään suostu, asia lähtee eteenpäin heti kun olen Suomessa.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 29.05.2015 kello on 17:09 ---Ilmastoinnin vianetsintä ja korjaus tuli maksamaan 1160,-
Lisäpuuhaa aihetti integroidun keulan purkaminen.
Tuosta esitän vielä kerran myyjäliikkeelle vaatimuksen osallistua puoleen korjauskuluista. Jos eivät edelleenkään suostu, asia lähtee eteenpäin heti kun olen Suomessa.
--- Lainaus päättyy ---
Pidä puoles Thumb
Leader dog:
Toivottavasti järki voittaa Catiskan casessa ja ko. liike hoitaa vastuunsa, ei muuta kuin voimia vääntöön Thumb.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta