rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Primus 2450 ei käynnisty  (Luettu 2725 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.11.2015 kello on 17:54
Primus 2450 ei käynnisty
« : 16.05.2015 kello on 21:44 »
Primus 2450 ei suostu käynnistymään kaasulla eikä sähköllä.

Olen kokeillut näin kaasulla kaasupullo auki ja  päävirta päälle ja paneelista liekin kuva päälle asentoon.

Sähköllä oon kokeillu näin päävirta päälle,töpseli seinään,paneelista kiertovesipumpun kuvake eli miltein kokonainen ympärän kokoinen kuvake päälle ja salamankuva päälle.Kiertovesipu mppu vaunun etuosassa kaasupullo kotelossa lähtee päälle mut lämmintä ei tule.

Se on myös outoa valot toimii vaunussa vaikka päävirta ei ole päällä mutta akku on tietenkin kiinni.

Onko myös tietoa mikä sähköjohto on vaunun etuikkunassa siinä on kaksi johtoa mutta toinen ei ole kiinni.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
  • Nurmijärvi
Vs: Primus 2450 ei käynnisty
« Vastaus #1 : 16.05.2015 kello on 22:12 »
Primus 2450 ei suostu käynnistymään kaasulla eikä sähköllä.

Olen kokeillut näin kaasulla kaasupullo auki ja  päävirta päälle ja paneelista liekin kuva päälle asentoon.

Sähköllä oon kokeillu näin päävirta päälle,töpseli seinään,paneelista kiertovesipumpun kuvake eli miltein kokonainen ympärän kokoinen kuvake päälle ja salamankuva päälle.Kiertovesipu mppu vaunun etuosassa kaasupullo kotelossa lähtee päälle mut lämmintä ei tule.

Se on myös outoa valot toimii vaunussa vaikka päävirta ei ole päällä mutta akku on tietenkin kiinni.

Onko myös tietoa mikä sähköjohto on vaunun etuikkunassa siinä on kaksi johtoa mutta toinen ei ole kiinni.

Se irtonainen johto taitaa kuulua ikkunakatkaisijaan, se että pannu ei toimi johtuu ehkä siitä.
Se katkaisija on tarkoitettu, jos ikkunan avaa niin pannu ei käynnisty, pakokaasujen takia.
Mikäs vaunu on kyseessä.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.11.2015 kello on 17:54
Vs: Primus 2450 ei käynnisty
« Vastaus #2 : 16.05.2015 kello on 22:38 »
Kiitos,laitan piuhan kiinni ja kokeilen uudestaan.
Vaunu on hobby 535.