rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Jääkaapin kylmänä pitäminen vs. uudelleenjäähdyttely  (Luettu 8157 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:28.11.2025 kello on 12:09
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Jääkaapin kylmänä pitäminen vs. uudelleenjäähdyttely
« Vastaus #15 : 8.06.2015 kello on 17:34 »
Niin kuin moni muu täällä itsekin tähän asti olen ajatellut (ja siis olisin aina kylmentänyt uudestaan jos olisi toiminut) kymentäväni tarpeeseen. Mutta taitaa monella muullakin perustua enemmän mutuun ja siihen, että kun näin on ennenkin toimittu. 88k5 oli kyllä oikeilla jäljillä, mutta olenko käsittänyt oikein että näissä käytettäisiin ammoniakkia kylmäaineena, eli eikos tuossa se tehohukka ole sitä, minkä verran ammoniakkia tuolla on jäähdytetty ja jonka annetaan kylmentyä?

Mitenkäs tilanne muuttuu jos sähköstä maksaa vakiohinnan taloyhtiölle, joten sähkön hinta on KiKu riippumatta siis käytön määrästä? Eli ainoa jolla olisi merkitystä olisi kumpi rasittaa itse laitteistoa enemmän?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:28
Vs: Jääkaapin kylmänä pitäminen vs. uudelleenjäähdyttely
« Vastaus #16 : 8.06.2015 kello on 21:09 »
Eli ainoa jolla olisi merkitystä olisi kumpi rasittaa itse laitteistoa enemmän?

Liekö tuossa paljoa eroa? Tarkoitus on aina lämmittää sitä pömpeliä ja lämmitys saa aikaan ilman kiertoa. Palopää ainaskin kestää pitempään, jos käyttää sähköä.