Tismalleen samat suunnitelmat! Aattelin vaan pinotexata ne niin kestää melkein paremmin kuin tämän päivän kestopuut..... t migel
Sivuja: [1] Siirry alas
Tismalleen samat suunnitelmat! Aattelin vaan pinotexata ne niin kestää melkein paremmin kuin tämän päivän kestopuut..... t migel
Terde?Terassi.... Joo kyllä mä sen ymmärsin mutta minkä murteen slangisana tuo terde on? En ole ikinä kuullutkaan ennen.
murteen slangisana tuo terde on? Öö... Itse olen asunut 90% koko ikäni Hki:ssä ja tuo terde ei ole mikään vieras sana, itsekin tuota usein käyttänyt meidän OKT-terdeistä, vaikka partsihan tuo toinen oikeastaan on, katettu terde n. 3m maasta ja terden alla on autokatos. Tai no palomääräykset ei (vielä) salli tuolla autoa säilytettävän, mutta peräkärry, puutarhakalusteet, jne. kuitenkin säilyy tuolla toistaiseksi varsin hyvin talven yli Meidän 24 neliön terassi maksoi n. 30 euroa. Ruuvit kallein investointi. Sain ostettua 6 kpl kuormalavoja (kaksinkertainen umpilaudoitus) 3,1 x 125, yhteensä 6 euroa. Eikun terassimatto päälle, ja ajaa saman asian, kuin kalliimmatkin terassin rakennusmateriaalit .
Meidän 24 neliön terassi maksoi n. 30 euroa. Ruuvit kallein investointi. Sain ostettua 6 kpl kuormalavoja (kaksinkertainen umpilaudoitus) 3,1 x 125, yhteensä 6 euroa. Eikun terassimatto päälle, ja ajaa saman asian, kuin kalliimmatkin terassin rakennusmateriaalit .Sen saakin jo halutessaan koota reissuunkin mukaan, vai? Nykyjään terassin pohjaa käytetään ns jalkakäytävänä takapihallamme... Sen saakin jo halutessaan koota reissuunkin mukaan, vai? Reissussa telttamatto riittää Sivuja: [1] Siirry ylös
|