Matkailukeskustelut > Nähtävyydet ja huvipaikat
Museokortti
Weicco:
Meillä on käytössä nämä yhdistelmä setelit joten tuleepahan käyttöä jos hommaa sen kortin.
Alan:
Uusin jo omani, voimassaolo jatkuu nyt keskeytyksettä. Hinta 54 euroa noin, kun uutena 59.
Laskeskelin, että kolmisenkymmentä käyttökertaa tullut vuoteen. Joissain kohteissa olen käynyt useamman kerran, vaikkapa kurkistamassa ohimennen jonkun näyttelyn.
Alan:
Uusin museokortin. 17 käyntiä oli vuoden aikana, hiukan edellisvuodesta olin laiskistunut. Hyvä kate 59,90 eurolle kuitenkin.
Laitoin sen kestotilaukselle, eipähän tarvi huolehtia.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.05.2017 kello on 11:19 ---Uusin museokortin. 17 käyntiä oli vuoden aikana, hiukan edellisvuodesta olin laiskistunut. Hyvä kate 59,90 eurolle kuitenkin.
Laitoin sen kestotilaukselle, eipähän tarvi huolehtia.
--- Lainaus päättyy ---
Itse taidan jättää väliin...
Itseä kiinnostavat kohteet tuli jotakuinkin käytyä, eikä nappaa niissä useita kertoja käydä.
Suurin osa kohteista on mulle kulttuurista ymmärtämättömälle sellaisia, että mulle varmaan pitäisi maksaa, jotta poikkeaisin niissä.
Alan:
Ahkerana olet ollut, jos olet suurimman osan (arvaan) teknisistä museoista ehtinyt. Vaan voihan tuota mielensä muuttaa koska vaan. Kannattavuusraja kun menee 5-7 museon kohdalla per vuosi.
Kaikki museot ovat kulttuuria. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta